Praca Specjalista ds. Obsługi Posprzedażowej – Dział Serwisu Aleksandrów Łódzki, łódzkie; Katowice i woj. śląskie, śląskie

Praca Specjalista ds. Obsługi Posprzedażowej – Dział Serwisu Aleksandrów Łódzki, łódzkie; Katowice i woj. śląskie, śląskie

ABB Sp z o.o. profil

ABB (ABBN: SIX Swiss Ex) is a pioneering technology leader in electrification products, robotics andmotion, industrial automation and power grids, serving customers in utilities, industry and transport infrastructure globally. Continuing a history of innovation spanning more than 130 years, ABB today is writing the future of industrial digitalization with two clear value propositions: bringing electricity from any power plant to any plug and automating industries from natural resources to finished products. As title partner of Formula E, the fully electric international FIA motorsport class, ABB is pushing the boundaries of e-mobility to contribute to a sustainable future. ABB operates in more than 100 countries with about 135,000 employees. www.abb.com

Firma: ABB Sp z o.o. | Specjalista ds. Obsługi Posprzedażowej – Dział Serwisu

Miejsce: Aleksandrów Łódzki, łódzkie; Katowice i woj. śląskie, śląskie

Nr ref. PL92433367_E1

Opis stanowiska

Twoje stanowisko i obowiązki

  • Obsługa zleceń gwarancyjnych dla kluczowych klientów biznesu napędów (silniki i generatory)
  • Kontakt z fabrykami w celu doboru i zamówienia części zamiennych
  • Kontakt z lokalnymi partnerami w celu obsługi zleconych napraw
  • Zlecanie usług logistycznych dla obsługiwanych spraw gwarancyjnych
  • Rejestrowanie spraw gwarancyjnych w wewnętrznym systemie
  • Tworzenie raportów oraz koniecznej dokumentacji dla obsługiwanych zleceń gwarancyjnych
  • Wsparcie techniczne serwisu oraz sporadyczne wyjazdy do 40%
  • Interpretacja pomiarów wykonywanych przez systemy zdalnego monitoringu

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane budowa maszyn elektrycznych, elektrotechnika, mechanika)
  • Doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku
  • Umiejętność prowadzenia rozmów z Klientem
  • Dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku
  • Prawo jazdy kategorii B oraz gotowość do wyjazdów służbowych
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Samodzielność, odpowiedzialność i terminowość wykonywanych zadań
  • Umiejętność pracy w zespole oraz doskonała organizacja pracy własnej

Komentarze (0)