Praca e-Commerce Coordinator Warszawa, mazowieckie

Praca e-Commerce Coordinator Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | e-Commerce Coordinator

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Nr ref. 96785

Opis stanowiska

  • Co-creating e-commerce development plan in line with digital strategy and brand/market/HQ guidelines
  • Supporting operational processes related to direct to consumer eCommerce development and store functioning to provide seamless business and customer experience
  • Being responsible for customer acquisition and retention execution including: PPC, SEO, Affiliate, Email, Retargeting, Display, Social Media in order to create awareness and bring relevant traffic to the website
  • Co-operating with social media, creative and performance agencies as well as web and software developers on e-commerce platform and e-CRM development 
  • Supporting data collection, analytics and performance reporting of digital channels in order to track key KPIs and look after sales results
  • Management of product catalogue and content on e-commerce platform based on global brand guidelines
  • Creating and implementing marketing activities e.g. promotions and loyalty program
  • Insights on e-commerce and online channels

Wymagania

  • University degree in business, marketing, economics, and/or social sciences, IT
  • 2-3 years of professional experience in eCommerce and digital marketing, preferably in retail/FMCG industry or agency
  • Knowledge of e-Commerce and digital marketing principles, consumer acquisition strategies and content creation processes
  • Understanding technical aspects required to run e-commerce, consumer acquisition and retention activities  
  • Knowledge of Google Analytics
  • Knowledge of CRM / marketing automation platforms
  • Native Polish and English (both verbal and written)
  • Strong interpersonal and communication skills with focus on team cooperation
  • Very good project management skills
  • Excellent self organization with ability to prioritize and handle multiple tasks 
  • Analytical thinking skills to understand and draw conclusions from data and provide recommendations

Oferujemy

  • Full-time employment contract
  • Professional onboarding during your first months at JTI
  • Individual approach to your development plan including certified trainings organized by both external and internal trainers
  • Opportunity to work in open atmosphere in modern office in a group of team-players
  • Attractive package of benefits, including among others: private healthcare, sport-card, life insurance, pension plan (when you are here, check our cafeteria system!)
  • Work in a 50/50 hybrid system model

Komentarze (0)