Praca Specjalista ds. Customer Experience Łódź, łódzkie

Praca Specjalista ds. Customer Experience Łódź, łódzkie

ROSSMANN profil

Jesteśmy liderem rynku drogeryjnego w Polsce. Dziś mamy ponad 1.200 drogerii, 700 tys. klientów dziennie, stworzyliśmy 17 tys. miejsc pracy. Wiele razy Polacy wybrali Rossmanna swoją ulubioną drogerią. Od konkurencji wyróżnia nas szeroka oferta i to na „każdą kieszeń”. Przyjazna obsługa i świetne lokalizacje - to nasze kolejne atuty. Nasze sklepy otwieramy w całej Polsce natomiast swoją Centralę mamy w Łodzi. Wraz z rozwojem naszej sieci i otwieraniem co roku nowych kilkudziesięciu sklepów, rozbudowujemy poszczególne działy w centrali, aby jeszcze sprawniej realizować biznesowe założenia Rossmanna.

Firma: ROSSMANN | Specjalista ds. Customer Experience

Miejsce: Łódź, łódzkie

Opis stanowiska

  • monitorowanie opinii i potrzeb Klientów, zbieranie informacji zwrotnej oraz proponowanie usprawnień, które podniosą poziom satysfakcji Klienta e-commerce,
  • identyfikowanie obszarów do poprawy i wdrażanie działań zwiększających wygodę i satysfakcję użytkowników,
  • tworzenie automatycznych wiadomości, personalizacja komunikacji do Klienta,
  • praca nad nowymi funkcjami, procesami i usprawnieniami, które pozytywnie wpłyną na doświadczenia zakupowe,
  • współpraca z wewnętrznymi zespołami w celu realizacji projektów,
  • śledzenie i raportowanie kluczowych wskaźników dotyczących satysfakcji Klienta.

Wymagania

  • doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży/marketingu, preferowany obszar E-commerce (min. 2-3 lata),
  • doświadczenie w prowadzeniu projektów z obszaru CX,
  • umiejętności analityczne, które pozwolą określić największe problemy Klienta,
  • znajomość narzędzi służących do zbierania i analizowania opinii użytkowników (np. SentiOne, Brand24),
  • umiejętność projektowania i optymalizowania Customer Journey,
  • znajomość trendów w e-commerce oraz najlepszych praktyk w zakresie UX/UI,
  • znajomość języka angielskiego (min.B2),
  • zorientowanie na potrzeby Klienta,
  • umiejętności komunikacyjne.

 

Mile widziane

  • ukończone studia wyższe z zakresu marketingu i/lub zarządzania,
  • znajomość narzędzi Marketing Automation.

Oferujemy

  • umowę o pracę,
  • współpracę opartą na wartościach - jesteśmy zespołem, który kieruje się określonymi wartościami. Wspieramy atmosferę pracy opartą na szacunku, zaufaniu i współpracy. Promujemy innowacyjność, kreatywność i odpowiedzialność,
  • możliwości rozwoju - wierzymy w nieustanne doskonalenie i chcemy pomagać naszym pracownikom w rozwoju potencjału (oferujemy szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, warsztaty, szkolenia e-learningowe, programy rozwojowe, oraz możliwość uczestniczenia w rekrutacjach wewnętrznych), 
  • darmowy dostęp do platformy językowej e-tutor dla Ciebie i Twoich bliskich (języki angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski), 
  • największy w Polsce, firmowy program rozwoju pasji – windsurfing, snowboard, nurkowanie, skutery wodne, latanie dronem, wyprawy górskie i wiele innych, 
  • pakiet socjalny dla Ciebie i Twojej Rodziny – mi.in.: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci, wyprawki szkolne, 
  • wyjątkowe benefity: rodzinne wyjazdy, wsparcie psychologiczne w trudnych sytuacjach życiowych, Klub Zwierzaka – Pet Help, Pakiet Kultura z dostępem do topowych platform jak NETFLIX, Empik Go, becikowe, kolonie, wyprawka szkolna – sprawdź co jeszcze czeka na Ciebie w Rossmannie: www.kariera.rossmann.pl/benefity.

Komentarze (0)