Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Menedżer sprzedaży to propozycja kształcenia, która kierowana jest do osób zainteresowanych pozyskaniem wiedzy i umiejętności z zakresu strategii sprzedażowej, psychologii sprzedaży, marketingu, zarządzania zespołem i komunikacji. Studia pozwalają zapoznać się z takimi zagadnieniami jak między innymi: metody i techniki sprzedaży, negocjacje i autoprezentacja, prognozowanie sprzedaży, strategie efektywnej sprzedaży, wycena produktów i usług czy zarządzanie zespołem sprzedażowym.
Istotnym elementem kształcenia jest nabycie umiejętności wykorzystywania zdobywanej wiedzy w praktycznym działaniu. Studenci tej ścieżki kształcenia rozwijają umiejętności przede wszystkim w zakresie: planowania i wdrażania strategii sprzedażowej, budowania trwałych relacji z klientami, prowadzenia skutecznych negocjacji, motywowania pracowników i budowania pozytywnych relacji w zespole, analizowania danych sprzedażowych, prowadzenia kampanii reklamowych.
Menedżer sprzedaży to ścieżka studiowania, która przygotowuje do pracy w działach sprzedaży, działach marketingu, działach handlowych, agencjach marketingowych, agencjach doradztwa biznesowego.