Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Psychologia i komunikacja w biznesie to propozycja kształcenia, dzięki której można pozyskać wiedzę skupiającą się na dwóch aspektach, a zatem psychologicznym aspekcie funkcjonowania człowieka w środowisku biznesowym oraz prowadzeniu skutecznej komunikacji i kształtowaniu pozytywnych relacji, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji. Studenci zaznajamiają się między innymi z: mechanizmami ludzkiego zachowania, warunkami i sposobami efektywnej komunikacji, metodami i technikami negocjacji oraz mediacji w biznesie, jak również komunikacją marketingową.
Realizowane w toku studiów zajęcia poświęcone są między innymi: motywowaniu pracowników, zarządzaniu konfliktem w organizacji, psychologii zarządzania, zarządzaniu kulturą organizacyjną, psychologii sprzedaży i marketingu, funkcjonowaniu rynku pracy. Co zrozumiałe, istotnym elementem kształcenia jest także nabywanie konkretnych umiejętności. Studenci Psychologii i komunikacji w biznesie rozwijają umiejętności przede wszystkim w zakresie: kreowania wizerunku organizacji oraz jej komunikacji marketingowej, budowania zespołu i zarządzania zespołem, stosowania technik negocjacyjnych oraz motywowania pracowników.
Absolwenci tej ścieżki kształcenia posiadają wiedzę i umiejętności, dzięki którym mogą pracować w działach HR, działach obsługi kluczowych klientów, działach personalnych bądź działach promocji i marketingu.