Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Współczesne media w marketingu to propozycja kształcenia, kierowana do osób zainteresowanych poznaniem najnowszych trendów w komunikacji marketingowej. Studia pozwala pozyskać praktyczną wiedzę, dotyczącą przede wszystkim budowania wizerunku firmy, wdrażania i monitorowania działań marketingowych, a także wykorzystywania w działaniach marketingowych nowych kanałów przekazu.
Realizowane w toku studiów zajęcia poświęcone są między innymi: badaniom marketingowym, zachowaniu konsumentów, strategiom marketingowym, budowaniu relacji z klientami, psychologii reklamy. Ponadto, studenci tej ścieżki kształcenia poruszają się po zagadnieniach: kampanii marketingowych, zarządzania projektem marketingowym, grafiki komputerowej czy narzędzi sprzedaży.
Współczesne media w marketingu to studia oferujące pozyskanie wiedzy i umiejętności, na które bardzo szybko rośnie zapotrzebowanie na rynku. Absolwenci mogą zatem dość swobodnie po nim się poruszać i znaleźć zatrudnienie jako: specjaliści do spraw marki, specjaliści do spraw budowania wizerunku, menedżerów do spraw marketingu czy menedżerów do spraw public relations.