WSPÓŁCZESNE MEDIA W MARKETINGU

WSPÓŁCZESNE MEDIA W MARKETINGU

Współczesne media w marketingu studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Współczesne media w marketingu to propozycja kształcenia, kierowana do osób zainteresowanych poznaniem najnowszych trendów w komunikacji marketingowej. Studia pozwala pozyskać praktyczną wiedzę, dotyczącą przede wszystkim budowania wizerunku firmy, wdrażania i monitorowania działań marketingowych, a także wykorzystywania w działaniach marketingowych nowych kanałów przekazu.

Realizowane w toku studiów zajęcia poświęcone są między innymi: badaniom marketingowym, zachowaniu konsumentów, strategiom marketingowym, budowaniu relacji z klientami, psychologii reklamy. Ponadto, studenci tej ścieżki kształcenia poruszają się po zagadnieniach: kampanii marketingowych, zarządzania projektem marketingowym, grafiki komputerowej czy narzędzi sprzedaży.

Współczesne media w marketingu to studia oferujące pozyskanie wiedzy i umiejętności, na które bardzo szybko rośnie zapotrzebowanie na rynku. Absolwenci mogą zatem dość swobodnie po nim się poruszać i znaleźć zatrudnienie jako: specjaliści do spraw marki, specjaliści do spraw budowania wizerunku, menedżerów do spraw marketingu czy menedżerów do spraw public relations. 

 

Uczelnie, gdzie WSPÓŁCZESNE MEDIA W MARKETINGU jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu

Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Komentarze (0)