Mówisz po niemiecku? Philips GBS i dział Order Management czekają właśnie na Ciebie!

Mówisz po niemiecku? Philips GBS i dział Order Management czekają właśnie na Ciebie!

philips

Mówisz po niemiecku? Philips GBS i dział Order Management czekają właśnie na Ciebie!

 

Philips to globalna firma skoncentrowana na poprawie jakości życia ludzkiego poprzez wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie technologii medycznych i zdrowego stylu życia. W naszej organizacji tworzymy perspektywy rozwoju osobistego oraz zawodowego poprzez możliwość uczestniczenia w ambitnych projektach, poznania ciekawych ludzi i usprawniania procesów i wdrażania nowych pomysłów w życie. W naszym Globalnym Centrum Kompetencyjnym – GBS Hub, każdego dnia możesz doskonalić swoje umiejętności i pracować innowacyjnie. Współpracując z podmiotami w obszarze zdrowia masz wpływ na zmianę sposobu funkcjonowania opieki zdrotowotnej na całym świecie.

GBS, czyli Global Business Services (Globalne Centrum Kompetencyjne) to wewnętrzna część organizacji, której celem jest centralizacja i standaryzacja procesów biznesowych. Zbudowana jest, by umożliwić szybszy przepływ pracy oraz uproszczenie operacji biznesowych.

Organizacja GBS łączy rozproszoną strukturę organizacyjną, umożliwiając w ten sposób wyższą wydajność i jakość tych operacji z dużymi korzyściami dla firmy.

W Philips rozumiemy też, że praca to tylko część Twojego życia, dlatego mamy elastyczne zasady pracy i oferujemy szereg innowacyjnych świadczeń i programów zdrowotnych, które pomogą Ci zachować siłę psychiczną i fizyczną.

Obecnie z uwagi na pojawiajace się coraz to nowe projekty związane z wykorzystywaniem języka niemieckiego w praktyce – chcielibyśmy przedstawić Wam trzeci i ostatni z działów prezentowanych w artykułach dla „German Speakerów”, OM czyli Order Management. W artykułach przybliżymy również sylwetki Managerów i pracowników.

 

Aleksandra – Order Management Team Lead (Personal Health)

Dział Dental Professional zajmuje sie obsługą praktyk dentystycznych na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Do zadań Specjalistów obejmujących stanowisko Order Management Specialist należą m.in. przyjmowanie i opracowywanie zamówień Klientów, reklamacji, prowadzenie szkoleń produktowych dla naszych odbiorców, a takż wspieranie przedstawicieli terenowych. Jest to zróżnicowana rola, która skupia sie na bezpośrednim kontakcie z Klientem. Umożliwia ona podejmowanie nowych wyzwań, rozwiązywanie często nieszablonowych problemów, a także wykorzystania doskonałej znajomości języka niemieckiego. Już wkrótce nasz zespół rozpocznie intensywne szkolenia. Wiedzę będą nam przekazywać nasi koledzy z Niemiec. Proces ten będzie trwać trzy miesiące.

 

Co powoduje, że praca w Philips jest unikalna?

Każdego dnia podejmujemy nowe wyzwania i poszukujemy nowych rozwiązań. Najważniejszy jest dla nas Klient i większość naszych działań skupia się na doskonaleniu świadczonych przez nas usług. W ostatnich miesiącach nauczyliśmy się jak skutecznie przenosić praktyki wykorzystywane w biurze do nowych warunków pracy. Dla nas wszystkich w biurze zawsze bardzo ważna była możliwość codziennego kontaktu, wymiany pomysłów. Nie zapominaliśmy także o tym, żeby codziennie znaleźć czas na chwilę prywatnej rozmowy, wspólną kawę. Dokładnie tak samo jest dzisiaj, mimo odmiennych okoliczności.

 

Do czego wykorzystujesz znajomość języka niemieckiego w swojej obecnej pracy?

Znajomość języka niemieckiego wykorzystuję w mojej pracy każdego dnia. Przede wszystkim rozmawiając z pracownikami Philips z Niemiec, którzy wkrótce będą przekazywać nam swoją wiedzę. Ucząc się zagadnień związanych z działem Dental Professional korzystam z materiałów w języku niemieckim. W skład naszego budowanego obecniezespołu wchodzą Polacy i Niemcy, wkrótce też dołączą do nas osoby z Austrii. Na co dzień rozmawiamy ze sobą po niemiecku i angielsku.

 

Jak praca w Philips wpłynęła na rozwinięcie Twoich kompetencji językowych?

Praca w Philips przede wszystkim motywuje mnie do dalszego ich rozwoju. Umożliwia mi bezpośredni kontakt z językiem i zgłębianie wiedzy z jego zakresu. W zespole wymieniamy sie informacjami co nowego warto poznać w kinie czy literaturze niemieckiej, austriackiej czy polskiej. W ten sposób nie tylko zgłębiamy tajniki języka, również lepiej poznajemy sie wzajemnie.


 

Edyta – Order Management Specialist

Zostałam zatrudniona w dziale Order Management, ale obecnie wspieram dział e-trade w zakresie dostarczania i obsługi treści dla stron internetowych klientów, realizujących sprzedaż produktów Philipsa. Przygotowuję rejestrację produktów online dla różnych klientów.

Oferowana treść obejmuje szczegółowe informacje na temat produktu, jego opis, zakres dostawy, wszelkie informacje związane z promocjami i akcjami specjalnymi oraz odpowiednie przygotowanie zdjęć produktu,przy użyciu programu photoshop.  Zajmuję się również aktualizacją treści, czuwam nad bieżącymi informacjami dotyczącymi zmian w zakresie design, udoskonaleń, zmian opakowań oraz dostarczania informacji o logotypach testerów produktów, wyróżnień w testach konsumenckich, licencji związanych z wykorzystaniem zdjęć z modelami i modelkami czy informacjach dotyczących gwarancji i przedłużenia gwarancji.

Do moich obowiązków, należy również obsługa mailowa klientów dotycząca wszelkich kwestii związanych z treścią online oraz aktualizowanie produktów, które konsument może po wyszukaniu w internecie, zakupić w sprzedaży stacjonarnej.

 

Co powoduje, że praca w Philips jest unikalna?

Szeroki wachlarz zadań sprawia, że praca jest urozmaicona i nie ma mowy o monotonii. Każdego dnia zajmuję się różnymi sprawami moich klientów, które choć dotyczą zasadniczo tej samej kwestii, to przy bliższym spojrzeniu bywają jednak odmienne, dotykają innych aspektów, czasem wynikają ze specyfiki klienta. Zajmując się dostarczaniem informacji o produkcie mam niepowtarzalną okazję poznania ogromnego portfolio Philipsa, o którym wcześniej w ogóle nie wiedziałam, i to w zakresie, który daleko wykracza poza wiedzę przeciętnego użytkownika.

 

Do czego wykorzystujesz znajomość języka niemieckiego w swojej obecnej pracy?

Pracuję w zespole, w którym prawie wszyscy członkowie są Niemcami. Język niemiecki wykorzystuję w codziennej pracy w każdym obszarze. Przygotowanie produktów do rejestracji online odbywa się w języku niemieckim, wszystkie informacje o produkcie są sporządzane w języku niemieckim i to właśnie język niemiecki jest językiem, w którym komunikuję się z moimi klientami.

 

Jak praca w Philips wpłynęła na rozwinięcie Twoich kompetencji językowych?

Język niemiecki był zawsze moją pasją, logika tego języka i jego precyzja potrafią wpłynąć na sposób postrzegania świata. Ale każdy język obcy, nawet perfekcyjnie opanowany, wymaga ciągłej pracy, nieustannego wysiłku w utrzymaniu najwyższej formy, dbałości o biegłość i bogactwo leksykalne. Praca w Philipsie daje możliwość i okazję do stałego i intensywnego używania języka żywego, języka opartego na prawdziwych sytuacjach życiowych w bezpośrednim kontakcie w rodzimymi użytkownikami języka i w szerokim zakresie. Pracując w Philipsie mogę być spokojna, że będę mogła rozwijać i utrzymywać moje kompetencje językowe na wysokim poziomie.

 

 

Katarzyna – Order Management Specialist

Nazywam się Katarzyna, mam 24 lata i dołączyłam do Philipsa w styczniu tego roku. Skończyłam studia licencjackie na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Łódzkiego, na kierunku Ligwistyka dla Biznesu. Po studiach uczęszczałam na dwusemestrowy kurs językowy w Instytucie Goethego, który zaowocował zdobyciem certyfikatu znajomości niemieckiego na poziomie C1. Choć pracowałam już w dwóch korporacjach, do Philipsa przyszłam z zerowym doświadczeniem z zakresu Order Management i całą wiedzę na temat procesu zdobyłam tutaj oraz podczas 2-tygodniowej tranzycji w Hamburgu, która miała miejsce w lutym.

 

Co powoduje, że praca w Philips jest unikalna?

Praca w Philipsie daje duże możliwości rozwoju. Uczę się nie tylko pod kątem zarządzania zamówieniami, lecz także pod względem językowym, co jest dla mnie równie ważne. W ostatnim czasie uczymy się i pracujemy zdalnie ze względu na pandemię koronawirusa, lecz mimo to firma stanęła na wysokości zadania, wszyscy pracownicy są odpowiednio zaopatrzeni w niezbędny sprzęt, jesteśmy na bieżąco informowani o obecnej sytuacji i udowodniliśmy, że jesteśmy w stanie świadczyć usługi na najwyższym poziomie mimo niesprzyjającej sytuacji.

 

Do czego wykorzystujesz znajomość języka niemieckiego w swojej obecnej pracy?

Języka niemieckiego używam przede wszystkim do kontaktu z klientem. Obsługuję zarówno skrzynkę elektroniczną, jak i telefony od klientów z Niemiec i Austrii. Również w wewnętrzej komunikacji mailowej używam niemieckiego. Część procesów została przeniesiona do Polski, natomiast wiele stanowisk jest nadal obsługiwanych w Niemczech bądź Austrii. Jeśli potrzebuję się o coś dopytać, dowiedzieć, muszę wówczas skontaktować się z daną osobą, bądź zespołem w języku niemieckim. Początkowe szkolenie, zarówno to za granicą, jak i to w Polsce w wersji zdalnej, było prowadzone po niemiecku. Bez znajomości języka nie byłabym w stanie przyswoić niezbędnej do procesu wiedzy.

 

Jak praca w Philips wpłynęła na rozwinięcie Twoich kompetencji językowych?

Praca w Philipsie wpłynęła na moje umięjetności językowe z tego względu, że nauczyłam się słownictwa fachowego z zakresu logistyki. Oprócz tego praca ta pomaga mi utrzymać obecny poziom języka przez to, że cały czas go używam i non stop mam z nim do czynienia. W przeciwnym wypadku poziom ten z pewnością by spadł, a wiele słów, zasad gramatycznych, konstrukcji itd. Odeszłoby w zapomnienie.

 

 

Wszystkie aktualne oferty pracy i staży dostępne pod adresem: https://www.careers.philips.com/cee/en


 

 

Komentarze (1)

Tisha Harpster odpowiedz

Hello. My name is Natalia. I am an expert in posting articles and texts on various websites. Would you be interested in a mutual cooperation? In fact, I have to propose you something but before starting working answer please this questionnaire in the link below: https://forms.gle/58NDRfrHg3RMdRcW7 It takes no more than 3 minutes but will clarify all the details of the project and accelerate each stage of your future partnership. Thank you in advance for your time and I?m looking forward to a fruitful collaboration. If you require any further information about the questionnaire or anything else, feel free to contact me letpartner@hellopartners.ru . Best regards!