Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Zarządzanie produktem to odpowiedź na zwiększające się zapotrzebowanie na specjalistów, którzy zajmą się kształtowaniem asortymentu produktów pod względem marketingowym, technicznym, ekonomicznym. Nauczysz się zarządzać produktem na każdym etapie cyklu życia oraz koordynować sfery zarządzania indywidualnymi produktami i markami oferowanymi przez przedsiębiorstwo.
Kompleksowo opracowany program kształcenia wypełniony jest takimi przedmiotami jak na przykład: procesy informacyjne w zarządzaniu, wspólnotowe prawo gospodarcze, badania operacyjne i optymalizacja decyzji, bezpieczeństwo publiczne, podstawy finansów przedsiębiorstwa, ekonomika przedsiębiorstw.
Absolwenci mają możliwość nabycia wszechstronnego wykształcenia, dzięki któremu zatrudniani są między innymi w przedsiębiorstwach produkcyjnych niezależnie od branży, przedsiębiorstwach usługowych niezależnie od branży, agencjach konsultingowych, międzynarodowych korporacjach, przedsiębiorstwach branży MŚP (małe i średnie przedsiębiorstwa).
Specjalności na kierunku zarządzanie