Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Zarządzanie i marketing to studia, dzięki którym poznasz podstawy rachunkowości, zarządzania, ekonomii i statystyki, a także nauczysz się analizować dane i wyciągać wnioski na ich podstawie. Studenci w trakcie nabywanego wykształcenia zgłębiają tajniki najważniejszych aspektów marketingu i zarządzania.
Program kształcenia opracowywany jest w kompleksowy sposób. W siatce zajęć znajdują się takie przedmioty jak na przykład: współczesne problemy gospodarcze, podstawy zarządzania, wprowadzenie do rachunkowości, rachunkowość zarządcza, pomiar i modelowanie w zarządzaniu, strategie negocjacji na rynkach międzynarodowych, wskaźniki zarządcze i interpretacja danych marketingowych.
Absolwenci pracują między innymi w charakterze specjalistów ds. marketingu, kierowników działu sprzedaży, specjalistów ds. zarządzania. Zatrudniani są w działach marketingu i w agencjach reklamowych na stanowiskach kierowniczych, w działach public relations, w agencjach marketingowych, w przedsiębiorstwach.