Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Nowoczesna komunikacja marketingowa to propozycja kształcenia, która doskonale wpisuje się w zapotrzebowania współczesnego rynku pracy. Jest to kierunek dla osób, które są gotowe do samodzielnego planowania i organizowania działań marketingowych.
Program kształcenia tworzony jest w interdyscyplinarny sposób. Studenci zajmują się kształtowaniem pozycji marki i firmy na rynku, nowoczesną komunikacją marketingową, psychologicznymi aspektami zachowań rynkowych. Nauczysz się planować i organizować działania marketingowe, a także dobierać narzędzia komunikacyjne do grup docelowych.
Absolwenci mogą pracować między innymi w charakterze pracowników działów marketingu, agencji reklamowych, brandingowych, osób odpowiedzialnych za kształtowanie wizerunku marki. Zatrudniani są w strukturach władzy państwowej na różnych szczeblach: wojewódzkim, powiatowym, miejskim i gminnym, strukturach samorządowych, agencjach public relations, działach promocji firm, działach reklamy mediów, biurach prasowych. Mogą również założyć własną działalność gospodarczą.