Neuromarketing to ścieżka kształcenia, która porusza zagadnienia charakterystyczne dla problematyki takich dziedzin, jak m.in.: psychologia, pedagogika, filozofia, biopsychologia, socjologia czy zarządzanie. W programie neuromarketingu znajdują się przedmioty poświęcone np.: biomedycznym podstawom zachowań ludzkich; podstawom metodologii badań psychologicznych; mózgowym mechanizmom funkcji umysłowych; psychologii procesów poznawczych czy roli emocji i motywacji w postępowaniu codziennym człowieka.
Studia na tej ścieżce kształcenia pozwalają studentom zrozumieć również m.in. twórcze, rozwojowe, społeczne oraz zdrowotne aspekty psychologii. Uczestnicy zajęć poznają m.in.: rodzaje zachowań konsumenckich oraz ich psychologiczne podstawy; narzędzia biometryczne w marketingu; zasady psychologii organizacji i zarządzania; skuteczne metody prowadzenia badań marketingowych – zarówno jakościowych, jak i ilościowych. Ponadto neuromarketing poświęcony jest także zagadnieniom, które umożliwiają studentom rozwinięcie cennych kompetencji miękkich.
Absolwenci neuromarketingu mogą aplikować na stanowiska np. kierownicze, doradcze, eksperckie, analityczne czy związane z komunikacją społeczną. Kompetencje osób, które ukończyły tę ścieżkę kształcenia, cenione są w szczególności np. w branży marketingowej, sprzedażowej czy badawczej. Ponadto uczelnie w Warszawie przygotowują absolwentów neuromarketingu do rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej.
Specjalności na kierunku management
Neuromarketing to ścieżka kształcenia, która skierowana jest w szczególności do osób zainteresowanych m.in.: zachowaniami konsumenckimi oraz ich psychologicznymi mechanizmami. Studenci poznają m.in.: neuronalne podstawy rozwoju człowieka; biologiczne korelaty procesów decyzyjnych; współczesne technologie biometryczne, które stosowane są w marketingu; strategie badawcze w handlu; podstawy neuropsychologii emocji i motywacji; charakterystykę marketingu multisensowycznego.
Absolwenci neuromarketingu wiedzą np.: na czym polega prawidłowy proces uczenia się; jak wygląda profilaktyka zdrowia psychicznego u osób dorosłych, starszych oraz dzieci; czym są różnice indywidualne; jakie zastosowanie psychologia odgrywa w komunikacji społecznej; czym jest edukacja emocjonalna; jak stawiać poprawną diagnozę psychologiczną; jak radzić sobie ze stresem. Osoby, które ukończyły studia na tym kierunku, mogą prowadzić badania marketingowe oparte na wiedzy o mózgu, a także stosować zasady ekonomii behawioralnej.
W programie studiów na neuromarketingu znajdziesz takie przedmioty, jak np.:
Studia w Warszawie, które związane są z tą ścieżką kształcenia, przygotowują absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wymagających znajomości m.in.: zastosowania podstaw z zakresu psychologii w szeroko pojętym marketingu; metod badań marketingowych; sposobów zarządzania oraz organizacji pracy; psychologicznych podstaw zachowań konsumenckich.
Innowacyjny charakter neuromarketingu sprawia, że absolwenci tej ścieżki kształcenia mogą liczyć na zatrudnienie niemal w każdej branży, która wykorzystuje wiedzę na temat m.in.: motywacji człowieka, mechanizmów decyzyjnych czy procesów emocjonalnych, które zachodzą w ludzkim umyśle i ciele. Osoby, które ukończyły neuromarketing mogą aplikować na takie stanowiska, jak np.: specjalista ds. marketingu, account manager, content manager, badacz społeczny, psycholog reklamy, psycholog biznesu, manager kreatywny, trener czy szkoleniowec.
Absolwent neuromarketingu może szukać zatrudnienia w takich miejscach jak np.:
Neuromarketing to ścieżka kształcenia, którą w Warszawie można studiować w ramach kierunku psychologia.
Psychologia to kierunek, który czerpie wiedzę z takich dziedzin, jak np.: pedagogika, socjologia, antropologia, filozofia, etyka, zarządzanie czy marketing. Uczelnie w Warszawie oferują na tym kierunku liczne ścieżki kształcenia, dzięki czemu studenci mają szansę rozwijać się w tym aspekcie psychologii, który najbardziej ich interesuje – może być to np. psychologia rodziny, sportu, zdrowia, mediów, psychologia społeczna, wielokulturowa, psychoterapia, seksuologia, neuromarketing czy zwierzęcy behawioryzm.
Wiedza i umiejętności psychologów są cenione w różnorodnych środowiskach zawodowych. Absolwenci psychologii mogą liczyć na zatrudnienie np. w środowisku medycznym, kulturalnym, medialnym, biznesowym, edukacyjnym, resocjalizacyjnym czy związanym z komunikacją społeczną. Osoby, które ukończyły ten kierunek studiów, są też kompleksowo przygotowane do prowadzenia własnej działalności gospodarczej.
Dowiedz się więcej: psychologia studia w Warszawie
Zobacz także:
rekrutacja na studia w Warszawie