Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Studenci Psychologii, neuromarketingu poznają m.in.: filozoficzne podstawy społecznych problemów; reguły komunikacji społecznej; rolę państwa, prawa i polityki; teorię organizacji i zarządzania; podstawy ekonomii; skuteczne metody przeprowadzania badań w naukach społecznych; specyfikę i rodzaje procesów poznawczych; biologiczne podstawy zachowań; zastosowanie neuromarketingu we współczesnych dziedzinach zawodowych.
Studia na tej ścieżce kształcenia skierowane są w szczególności do osób zainteresowanych m.in.: psychologią osobowości, psychologią społeczną, marketingiem, reklamą, wpływem emocji i motywacji na decyzje człowieka, różnicami indywidualnymi, neuropsychologią, badaniami marketingowymi czy sprzedażą. W programie Psychologii, neuromarketingu znajdują się przedmioty poświęcone np.: diagnozie psychologicznej, psychopatologii, badaniom neuromarketingowym i marketingowym, etyce zawodu psychologa czy psychologii ekonomicznej.
Studenci Psychologii, neuromarketingu szkolą się w zakresie m.in. badań nad konsumpcjonizmem – w tym badań nad rozwiniętym rynkiem produktów i usług, a także nad charakterystycznymi zachowaniami klientów w różnych branżach. Uczestnicy zajęć poznają np. mechanizmy rządzące ludzką psychiką oraz te, które wpływają na decyzje zakupowe ludzi. Ta ścieżka kształcenia może szczególnie trafić do gustu osobom, które interesują się szeroko pojętą psychologią oraz marketingiem.
W programie studiów na psychologii, neuromarketingu znajdziesz takie przedmioty, jak np.:
Studia w Warszawie, które związane są z tą ścieżką kształcenia, przygotowują absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wymagających znajomości m.in.: technik badawczych stosowanych w psychologii i marketingu; psychologicznych mechanizmów towarzyszących klientom; zasad etycznych, prawnych i społecznych, które opisują zakres działania psychologa.
Absolwenci Psychologii, neuromarketingu wyróżniają się wiedzą oraz umiejętnościami, które niezbędne są np. do prowadzenia rzetelnych badań marketingowych w oparciu o podstawy psychologiczne. Dzięki temu osoby, które ukończyły tę ścieżkę kształcenia, mogą liczyć na zatrudnienie np. w ośrodkach badawczych, agencjach marketingowych, firmach międzynarodowych czy agencjach reklamy. Ponadto absolwenci Psychologii, neuromarketingu mogą samodzielnie prowadzić działalność gospodarczą w zakresie psychologii i marketingu.
Absolwent psychologii, neuromarketingu może szukać zatrudnienia w takich miejscach jak np.:
Psychologia, neuromarketing to ścieżka kształcenia, którą w Warszawie można studiować w ramach kierunku psychologia.
Dzięki mnogości ścieżek kształcenia, które oferują uczelnie w Warszawie, absolwenci psychologii mogą spełniać się w zawodach poświęconych m.in. psychologii klinicznej, rodzinnej, społecznej, zwierzęcej, seksualnej czy resocjalizacyjnej, a także psychologii zarządzania czy psychologii interwencyjnej. Uczestnicy zajęć zapoznają się m.in. z najnowszymi technikami oraz narzędziami stosowanymi przez profesjonalne środowiska.
Absolwent psychologii może aplikować na stanowisko, które związane jest z niesieniem wsparcia psychologicznego zarówno w zakresie emocjonalnym, jak i organizacyjnym. Ekspercka wiedza w dziedzinie psychologii odnajduje zastosowanie w zawodach wymagających nawiązywania oraz utrzymywania kontaktu z drugim człowiekiem. Oznacza to, że osoby, które ukończyły psychologię, mogą liczyć na zatrudnienie np. w środowisku medycznym, socjalnym, wychowawczym, edukacyjnym, kulturalnym, resocjalizacyjnym i penitencjarnym, artystycznym, interwencyjnym czy medialnym i marketingowym.
Dowiedz się więcej: psychologia studia w Warszawie
Zobacz także:
rekrutacja na studia w Warszawie