Komunikacja, negocjacje i zarządzanie emocjami w biznesie - studia podyplomowe w Łodzi

Komunikacja, negocjacje i zarządzanie emocjami w biznesie - studia podyplomowe w Łodzi

Komunikacja, negocjacje i zarządzanie emocjami w biznesie - studia podyplomowe w Łodzi
Dodaj do ulubionych

Komunikacja, negocjacje i zarządzanie emocjami w biznesie - studia podyplomowe w Łodzi

Studia na kierunku komunikacja, negocjacje i zarządzanie emocjami w biznesie to studia podyplomowe, których program kształcenia trwa 1 rok. Studia możesz podjąć w formie niestacjonarnej.

Komunikacja, negocjacje i zarządzanie emocjami w biznesie to studia podyplomowe w Łodzi, których celem jest przekazanie słuchaczom kompetencji umożliwiających poprawę jakości komunikacji interpersonalnej. Treści kształcenia uwzględniają w szczególnym stopniu sferę biznesową.

Studia realizują program kształcenia, który ma charakter warsztatowy. W efekcie słuchacze mogą od praktycznej strony poznać techniki oraz narzędzia wymiany informacji, przy uwzględnieniu emocji towarzyszących interakcjom.

Zobacz, na jakich uczelniach w Łodzi jest kierunek komunikacja, negocjacje i zarządzanie emocjami w biznesie - studia podyplomowe

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Wyższa Szkoła Finansów i Informatyki im. prof. J. Chechlińskiego w Łodzi

Wyższa Szkoła Finansów i Informatyki im. prof. J. Chechlińskiego w Łodzi

Jakie są wymagania na studia podyplomowe na kierunku komunikacja, negocjacje i zarządzanie emocjami w biznesie w Łodzi

Studia w Łodzi na kierunku komunikacja, negocjacje i zarządzanie emocjami w biznesie przeznaczone są dla kandydatów, którzy należą do kadry zarządzającej, prowadzą własny biznes lub są odpowiedzialni za kontakty z Klientami.

Oferta na tym kierunku jest skierowana do wszystkich absolwentów – bez względu na ukończony tok kształcenia czy tematykę studiów. Warto jednak pamiętać, że na kierunku obowiązuję określona liczba miejsc, a na przyjęcie ma wpływ kolejność, w jakiej dokonano zgłoszeń.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

szczegółowe wymagania na uczelniach

JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU KOMUNIKACJA, NEGOCJACJE I ZARZĄDZANIE EMOCJAMI W BIZNESIE?

Studia na kierunku komunikacja, negocjacje i zarządzanie emocjami w biznesie łączą zagadnienia z zakresu psychologicznego funkcjonowania człowieka z jego aktywnością zawodową oraz biznesową.

Zajęcia prowadzi kadra cenionych praktyków zawodowych z obszaru HR, kreowania wizerunku i wielu innych. Słuchacze mogą więc uczyć się od osób, które na co dzień są związane z biznesem.

W ramach kształcenia słuchacze mają do dyspozycji zaplecze naukowe oraz badawcze Uczelni – w tym nowoczesne laboratoria oraz pracownie, które są wyposażone w odpowiedni sprzęt oraz oprogramowanie do nauki.

W programie zajęć uwzględniono moduły tematyczne w zakresie teoretycznych podstaw komunikacji czy jej interpersonalnego wymiaru. Ciekawą propozycją są też bloki zajęć obejmujące tematyką komunikację w biznesie, emocje, samoświadomość emocji oraz inteligencji emocjonalnej w życiu człowieka, zarządzanie emocjami w kontaktach interpersonalnych, emocje a konflikty czy komunikację i pracę z emocjami w formie ćwiczeń praktycznych.

 

Typ i tryb studiów

Studia na kierunku komunikacja, negocjacje i zarządzanie emocjami w biznesie, możemy podzielić na:

1. Typ

2. Tryb:

 

Zdobywana wiedza i umiejętności

Absolwenci studiów na kierunku komunikacja, negocjacje i zarządzanie emocjami w biznesie mają umiejętności, dzięki którym potrafią poprawić jakość komunikacji interpersonalnej w sferze biznesowej.

Słuchacze w ramach zajęć poznają techniki oraz narzędzia wymiany informacji, uwzględniając przy tym emocje towarzyszące interakcjom.

Po ukończeniu kształcenia studenci potrafią prowadzić mediacje, negocjacje oraz mają umiejętności interpersonalne, które wykorzystają przy rozwiązywaniu konfliktów. Wyróżniają się także wiedzą obejmującą tematykę psychologii konfliktu, podejmowania decyzji, prawa i praktyki biznesowej. W efekcie wiedzą, jak przekształcić sytuację konfliktową w konstruktywne rozwiązania.

Absolwenci mają rozwinięte kompetencje sprzedaży oraz bezpośredniej relacji z Klientami. Znają strategie, techniki i kanały sprzedaży, ale też wyróżniają się obszerną wiedzą związaną z psychologią relacji i technikami perswazji.

Potrafią koordynować i wspierać zespół pracowników, motywować ich, zachowując przy tym rolę przywódczą.

 

Ile trwają studia na kierunku komunikacja, negocjacje i zarządzanie emocjami w biznesie

Studia na kierunku komunikacja, negocjacje i zarządzanie emocjami w biznesie, trwają 1 rok (studia podyplomowe).

 

Jaka praca po studiach na kierunku komunikacja, negocjacje i zarządzanie emocjami w biznesie

Absolwenci studiów na kierunku komunikacja, negocjacje i zarządzanie emocjami w biznesie są przygotowani do samodzielnego negocjowania oraz prowadzenia mediacji w różnych organizacjach.

Mogą także sprawować rolę zarządu czy prowadzić własny biznes, a jednocześnie odpowiadać za kontakty z Klientami i dostawcami.

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku komunikacja, negocjacje i zarządzanie emocjami w biznesie

  • własny biznes,
  • osoby odpowiedzialne za negocjacje oraz mediacje w firmie.

Studia na kierunku komunikacja, negocjacje i zarządzanie emocjami w biznesie realizują praktyczny program kształcenia, w ramach którego uczestnicy mogą poznać metody i narzędzia skutecznej wymiany informacji, przy uwzględnieniu emocji, jakie towarzysza interakcjom.

Komentarze (0)