Marketing internetowy - studia podyplomowe w Lublinie

Marketing internetowy - studia podyplomowe w Lublinie

Marketing internetowy - studia podyplomowe w Lublinie
Dodaj do ulubionych

Marketing internetowy - studia podyplomowe w Lublinie

Studia na kierunku marketing internetowy to studia podyplomowe, których program kształcenia trwa 1 rok. Studia możesz podjąć w formie niestacjonarnej.

 

Marketing internetowy to studia podyplomowe w Lublinie, które powstały w celu poszerzenia kompetencji digital marketera. W trakcie zajęć poruszane są gotowe do wdrożenia rozwiązania z 10 najważniejszych obszarów digital marketingu.

Studia to interdyscyplinarny program kształcenia, dzięki któremu absolwenci będą przygotowani do zwiększenia skali prowadzonego biznesu oraz pracy w agencji reklamowej czy marketingowej.

Zobacz, na jakich uczelniach w Lublinie jest kierunek marketing internetowy - studia podyplomowe

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Lublinie)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Lublinie)

JAKIE WYMAGANIA REKRUTACYJNE?

Studia w Lublinie na kierunku marketing internetowy, adresowane są zarówno do kandydatów początkujących, jak i średnio zaawansowanych w marketingu internetowym. Kształcenie będzie odpowiednie dla osób, które są odpowiedzialne za marketing w pracy, a jednocześnie odczuwają pewne braki wiedzy w zakresie digital marketingu.

To też idealny wybór dla kandydatów pracujących w branży interaktywnej, pragnących poszerzyć zakres wiedzy w tym temacie lub planujących pracę w dziale marketingu. Program studiów będzie też dobrą propozycją dla osób pracujących/ planujących pracę w roli menedżera marketingu, e-commerce, marketingu w Internecie, mediów społecznościowych czy SEO.

W procesie rekrutacji będą jednak brani pod uwagę wyłącznie kandydaci, którzy ukończyli studia wyższe (na dowolnym kierunku i poziomie kształcenia).

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

szczegółowe wymagania na uczelniach

JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU MARKETING INTERNETOWY?

Studia na kierunku marketing internetowy łączą kompetencje uznanych praktyków zawodowych oraz wykładowców akademickich, którzy mają wieloletnie doświadczenie w e-biznesie. Dzięki temu powstał program zajęć, którego ukończenie zapewnia absolwentom sprawne poruszanie się w tematyce e-marketingu na poziomie operacyjnym i strategicznym.

Kształcenie łączy teorię z praktyką, dostarczając jednocześnie aktualne informacje i wyrabiając u uczestników umiejętności menedżerskie. W programie uwzględniono aktualne zagadnienia związane z tematyką RODO, narzędzi digital marketingu, zarządzania treścią w Internecie czy storytellingiem i optymalizacją SEM/SEO.

 

1. Typ i tryb studiów:

Studia na kierunku marketing internetowy, możemy podzielić na:

1. Typ

2. Tryb:

 

2. Zdobywana wiedza i umiejętności

Absolwenci studiów na kierunku marketing internetowy wykazują się znajomością i umiejętnościami zastosowania rozwiązań z 10 obszarów marketingu internetowego. Znają efektywne formy działań w marketingu – content marketing, social media, e-marketing.

Wiedzą, jakie są procesy automatyzacji marketingu, na czym polega budowanie skutecznych strategii marketingowych. Po ukończeniu kształcenia na tym kierunku studiów absolwent potrafi także tworzyć strategie komunikacyjne firm czy przygotowywać strategie zarządzania firm internetowych.

Korzysta z narzędzi do pozyskiwania danych behawioralnych oraz deklaratywnych. Obsługuje również strony internetowe w CMSie oraz automatyzuje komunikację internetową.

 

ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU MARKETING INTERNETOWY?

Studia na kierunku marketing internetowy, trwają 1 rok (studia podyplomowe).

 

JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU MARKETING INTERNETOWY

Po ukończeniu kształcenia na kierunku studiów marketing internetowy absolwenci mają obszerną wiedzę i umiejętności, dzięki którym zwiększą dostępność serwisów internetowych.

Z powodzeniem będą także realizować projekty strategiczne marek w agencji marketingowej. Odnajdą się również w procesie tworzenia i realizacji kampanii reklamowych.

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku marketing internetowy

  • agencje reklamowe,
  • agencje marketingowe,
  • działy PR, marketingu i sprzedaży w korporacjach.

Studia na kierunku marketing internetowy pozwolą więc absolwentom odnaleźć się na rynku pracy, wykorzystując najnowsze trendy w marketingu.

Komentarze (0)