Administracja
Kielce
Pokaż
Nie znaleziono uczelni spełniających kryteria wyszukiwania
Studia na kierunku marketing i biznes elektroniczny to studia licencjackie, których program kształcenia trwa 3 lata (studia licencjackie) i kończy się uzyskaniem dyplomu licencjata. Specyfika studiów zależy od wyboru ścieżki kształcenia. Studia możesz podjąć stacjonarnie.
Studia na kierunku marketing i biznes elektroniczny w Kielcach | |
---|---|
Rok akademicki | 2024/2025 |
Forma studiów | stacjonarne, niestacjonarne |
Poziom studiów | studia I stopnia |
Czas trwania |
Opis kierunku
Studia w Kielcach na tym kierunku skupiają się na połączeniu wiedzy z zakresu marketingu tradycyjnego z nowoczesnymi narzędziami i strategiami stosowanymi w biznesie elektronicznym. Studenci zapoznają się z metodami badania promocji, reklamy i zarządzania marką w środowisku online. Kształcenie koncentruje się na SEO, SEM, content marketingu i social media marketingu. Uczą się analizy procesów sprzedażowych online, zarządzania sklepami internetowymi, logistyki e-commerce oraz strategii zwiększania konwersji i lojalności klientów online.
Praca po studiach
Absolwenci mogą pracować jako specjaliści do spraw marketingu internetowego, którzy zajmują się planowaniem, wdrażaniem i monitorowaniem strategii marketingowych online. Odnajdą się też jako manager e-commerce, który zarządza sklepem internetowym, zajmuje się optymalizacją procesów sprzedażowych online, logistyką e-commerce oraz strategiami zwiększania konwersji i lojalności klientów. W roli analityka danych marketingowych będą z kolei analizować dane z kampanii marketingowych i e-commerce.
Rekrutacja na studia w Kielcach na tym kierunku na uwzględnia wyniki z matury z języka polskiego, języka obcego czy matematyki.
szczegółowe wymagania na uczelniach
Kierunki studiów w Kielcach związane z marketingiem i biznesem elektronicznym skupiają się na tradycyjnym marketingu oraz nowoczesnych narzędziach i strategiach stosowanych w biznesie elektronicznym.
Studenci uczą się podstawowych pojęć i teorii marketingowych, analizy rynku oraz konkurencji. Poznają techniki SEO, SEM i social marketingu. Zapoznają się też z procesami sprzedażowymi online, zarządzaniem sklepami internetowymi, logistyką e-commerce czy płatnościami online.
Uczą się również możliwości zastosowania narzędzi analitycznych do monitorowania kampanii marketingowych, analizy danych czy raportowania. Poza tym kształcenie realizowane jest w dwóch specjalnościach do wyboru – marketing internetowy oraz handel elektroniczny i budowanie relacji w sieci.
Uczelnie w Kielcach uwzględniły także w programie możliwość odbycia praktyk w firmach działających w obszarze marketingu i e-commerce, co umożliwia zdobycie praktycznego doświadczenia zawodowego.
Studia na kierunku marketing i biznes elektroniczny możemy podzielić na:
1. Typ
2. Tryb:
Absolwenci potrafią analizować dane marketingowe i e-commerce, korzystając z narzędzi analitycznych. Interpretują dane oraz podejmują decyzje na ich podstawie. Planują także i wdrażają kampanie SEO, SEM czy content marketingu. Samodzielnie optymalizują kampanie reklamowe pod kątem wyników i kosztów.
Potrafią także projektować interfejsy użytkownika, zarządzać treściami na stronach internetowych i optymalizować strony pod kątem wyszukiwarek. Tworzą i zarządzają platformami e-commerce. Zarządzają także logistyką i procesami sprzedażowymi online.
Budują i utrzymują relacje z klientami, personalizując oferty oraz marketing automation. Korzystają przy tym z systemów CRM do zarządzania relacjami z klientem.
Uczelnie w Kielcach - kierunek marketing i biznes elektroniczny:
Uczelnia | Forma studiów | Poziom studiów |
---|
Tabela uwzględnia uczelnie, które prowadzą studia w ramach kierunku lub specjalności
Studia na kierunku marketing i biznes elektroniczny trwają 3 lata (studia licencjackie).
Absolwenci mogą pracować jako specjaliści do spraw marketingu internetowego, którzy zarządzają kampaniami SEO, SEM i social media marketingiem. Będą odpowiadać za strategie promocyjne online i analizę ich efektywności.
Jako manager e-commerce będą z kolei odpowiadać za zarządzanie sklepem internetowym, optymalizacją procesów sprzedażowych online. Mogą również projektować i zarządzać stronami internetowymi lub zajmować się marketingiem relacji z klientem.
Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku marketing i biznes elektroniczny
Te ścieżki zawodowe mogą się różnić w zależności od specyfiki firmy i branży, w której absolwent decyzje się podjąć pracę.
Sprawdź w jakim trybie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:
Marketing i biznes elektroniczny Kielce studia stacjonarne
Marketing i biznes elektroniczny Kielce studia niestacjonarne
Teraz najważniejsze |
Ciekawe
|
|
gdzie studiować |
|
|
Nadchodzące wydarzenia