Marketing i biznes elektroniczny - Kielce

Marketing i biznes elektroniczny - Kielce

Studia na kierunku marketing i biznes elektroniczny w Kielcach możesz podjąć na 1 niepublicznej (prywatnej) szkole wyższej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym.

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Status uczelni
Poziom studiów
    Forma studiów
      Czas trwania
        Więcej filtrów

        Nie znaleziono uczelni spełniających kryteria wyszukiwania

        02.07.2024

        Marketing i biznes elektroniczny studia Kielce - 2024 | woj. świętokrzyskie

        Studia na kierunku marketing i biznes elektroniczny to studia licencjackie, których program kształcenia trwa 3 lata (studia licencjackie) i kończy się uzyskaniem dyplomu licencjata. Specyfika studiów zależy od wyboru ścieżki kształcenia. Studia możesz podjąć stacjonarnie.

        Marketing i biznes elektroniczny - Kielce
        Studia na kierunku marketing i biznes elektroniczny w Kielcach
        Rok akademicki 2024/2025
        Forma studiów stacjonarne, niestacjonarne
        Poziom studiów studia I stopnia
        Czas trwania

        Opis kierunku

        Studia w Kielcach na tym kierunku skupiają się na połączeniu wiedzy z zakresu marketingu tradycyjnego z nowoczesnymi narzędziami i strategiami stosowanymi w biznesie elektronicznym. Studenci zapoznają się z metodami badania promocji, reklamy i zarządzania marką w środowisku online. Kształcenie koncentruje się na SEO, SEM, content marketingu i social media marketingu. Uczą się analizy procesów sprzedażowych online, zarządzania sklepami internetowymi, logistyki e-commerce oraz strategii zwiększania konwersji i lojalności klientów online.

        Praca po studiach

        Absolwenci mogą pracować jako specjaliści do spraw marketingu internetowego, którzy zajmują się planowaniem, wdrażaniem i monitorowaniem strategii marketingowych online. Odnajdą się też jako manager e-commerce, który zarządza sklepem internetowym, zajmuje się optymalizacją procesów sprzedażowych online, logistyką e-commerce oraz strategiami zwiększania konwersji i lojalności klientów. W roli analityka danych marketingowych będą z kolei analizować dane z kampanii marketingowych i e-commerce.

        Jakie przedmioty zdawać na maturze?

        Rekrutacja na studia w Kielcach na tym kierunku na uwzględnia wyniki z matury z języka polskiego, języka obcego czy matematyki.

        *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

        szczegółowe wymagania na uczelniach

        Jak wyglądają studia na kierunku marketing i biznes elektroniczny?

        Kierunki studiów w Kielcach związane z marketingiem i biznesem elektronicznym skupiają się na tradycyjnym marketingu oraz nowoczesnych narzędziach i strategiach stosowanych w biznesie elektronicznym.

        Studenci uczą się podstawowych pojęć i teorii marketingowych, analizy rynku oraz konkurencji. Poznają techniki SEO, SEM i social marketingu. Zapoznają się też z procesami sprzedażowymi online, zarządzaniem sklepami internetowymi, logistyką e-commerce czy płatnościami online.

        Uczą się również możliwości zastosowania narzędzi analitycznych do monitorowania kampanii marketingowych, analizy danych czy raportowania. Poza tym kształcenie realizowane jest w dwóch specjalnościach do wyboru – marketing internetowy oraz handel elektroniczny i budowanie relacji w sieci.

        Uczelnie w Kielcach uwzględniły także w programie możliwość odbycia praktyk w firmach działających w obszarze marketingu i e-commerce, co umożliwia zdobycie praktycznego doświadczenia zawodowego.

         

        Typ i tryb studiów:

        Studia na kierunku marketing i biznes elektroniczny możemy podzielić na:

        1. Typ

        • studia licencjackie.

        2. Tryb:

        • studia stacjonarne,
        • studia niestacjonarne.

         

        Zdobywana wiedza i umiejętności

        Absolwenci potrafią analizować dane marketingowe i e-commerce, korzystając z narzędzi analitycznych. Interpretują dane oraz podejmują decyzje na ich podstawie. Planują także i wdrażają kampanie SEO, SEM czy content marketingu. Samodzielnie optymalizują kampanie reklamowe pod kątem wyników i kosztów.

        Potrafią także projektować interfejsy użytkownika, zarządzać treściami na stronach internetowych i optymalizować strony pod kątem wyszukiwarek. Tworzą i zarządzają platformami e-commerce. Zarządzają także logistyką i procesami sprzedażowymi online.

        Budują i utrzymują relacje z klientami, personalizując oferty oraz marketing automation. Korzystają przy tym z systemów CRM do zarządzania relacjami z klientem.

        Uczelnie w Kielcach - kierunek marketing i biznes elektroniczny:

        Uczelnia Forma studiów Poziom studiów  

        Tabela uwzględnia uczelnie, które prowadzą studia w ramach kierunku lub specjalności

        Ile trwają studia na kierunku marketing i biznes elektroniczny?

        Studia na kierunku marketing i biznes elektroniczny trwają 3 lata (studia licencjackie).

        Jaka praca po studiach na kierunku marketing i biznes elektroniczny

        Absolwenci mogą pracować jako specjaliści do spraw marketingu internetowego, którzy zarządzają kampaniami SEO, SEM i social media marketingiem. Będą odpowiadać za strategie promocyjne online i analizę ich efektywności.

        Jako manager e-commerce będą z kolei odpowiadać za zarządzanie sklepem internetowym, optymalizacją procesów sprzedażowych online. Mogą również projektować i zarządzać stronami internetowymi lub zajmować się marketingiem relacji z klientem.

        Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku marketing i biznes elektroniczny

        • specjalista do spraw marketingu internetowego,
        • manager e-commerce,
        • analityk danych marketingowych,
        • specjalista CRM,
        • specjalista do spraw social media,
        • konsultant e-business,
        • specjalista do spraw innowacji i technologii cyfrowych.

        Te ścieżki zawodowe mogą się różnić w zależności od specyfiki firmy i branży, w której absolwent decyzje się podjąć pracę.

        Poziom i tryb studiów


        Pozostałe uczelnie w Kielcach na których jest kierunek MARKETING I BIZNES ELEKTRONICZNY

        komentarze (0)

        Teraz najważniejsze

        kalkulator maturalny

        matura 2025

        arkusze maturalne

        wyniki matur 2024

        rekrutacja na studia

        studia

        kierunki studiów

        studia podyplomowe

         

        Ciekawe

         


        gdzie studiować