Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Emarketing i social media to jedne z tych studiów, które najlepiej odpowiadają na wyzwania współczesnego świata. Doskonale wiedzą o tym ci, którzy aktywnie śledzą wszelkie portale społecznościowe. To bowiem one w dużej mierze odpowiadają za efekty współczesnych reklam, ponieważ dzięki temu można dotrzeć do znacznego grona odbiorców. Emarketing i social media wyposaży cię w niezbędną wiedzę z zarządzania i prowadzenia kampanii marketingowych. Twoje umiejętności nabiorą także wszechstronnego wymiaru.
Będzie można zaliczyć do nich przykładowo: aktywne wykorzystywanie narzędzi public relations, tworzenie strategii marketingowych, budowanie cyfrowego doświadczenia marki, wizerunkowych i komunikacyjnych w różnorodnych mediach. Te studia sprawią dodatkowo, że będziesz wiedział, jak wygląda znajomość strategii marketingowej w Internecie. Będziesz wiedział, jak projektować strony internetowe i aplikacje, zarządzać bazami danych oraz utrzymywać trwałe relacje z klientami. Oznacza to, że emarketing i social media mają przede wszystkim praktyczny charakter.
Studenci e-marketingu & social media uczą się m.in.: budowania relacji z konsumentami poprzez zaangażowanie użytkowników social mediów; budowania cyfrowego doświadczenia marki; rozwijania zastosowania nowoczesnych rozwiązań e-marketingu w biznesie i handlu internetowym. W programie tej ścieżki kształcenia znajdują się przedmioty, które poświęcone są np.: zarządzaniu sytuacją kryzysową w social mediach; zasadom projektowania strategii marketingowych, wizerunkowych i komunikacyjnych w social mediach; podstawom projektowania stron internetowych i aplikacji.
Studia na e-marketingu & social media pozwalają studentom także zdobyć wiedzę i umiejętności w zakresie m.in.: zarządzania bazami danych, przygotowywania analiz marketingowych, kierowania zespołem marketingowym, kreatywnego tworzenia interesującego contentu marketingowego w sieci. Ponadto uczestnicy zajęć rozwijają również swoją znajomość takich dziedzin, jak np.: finanse i rachunkowość, ekonomia, informatyka, psychologia czy komunikacja społeczna.
W programie studiów na e-marketingu & social media znajdziesz takie przedmioty, jak np.:
Studia w Warszawie, które związane są z tą ścieżką kształcenia, przygotowują absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wymagających znajomości m.in.: narzędzi do monitoringu social mediów; zasad analizy i interpretacji danych marketingowych; skutecznych metod, technik i strategii marketingowych w sieci; specyfiki handlu internetowego.
Kompetencje absolwentów e-marketingu & social media są cenione m.in. na stanowiskach specjalistycznych w systemie zarządzania. Dzięki temu osoby, które ukończyły tę ścieżkę kształcenia, mogą pełnić rolę np. koordynatora mediów społecznościowych, specjalisty ds. mediów społecznościowych, content designera, specjalisty ds. PR i komunikacji czy social media managera.
Absolwent e-marketingu & social media może szukać zatrudnienia w takich miejscach jak np.:
E-marketing & social media to ścieżka kształcenia, którą w Warszawie można studiować w ramach kierunku zarządzanie.
Studenci zarządzania szkolą się w zakresie m.in.: zarządzania zasobami ludzkimi, finansowymi, informacyjnymi lub materialnymi w dowolnej organizacji na rynku krajowym lub międzynarodowym. Kompetencje absolwentów tego kierunku studiów zależy od ukończonej przez nich ścieżki kształcenia, których uczelnie w Warszawie oferują wiele. Dzięki poznaniu różnorodnych aspektów zarządzania, studenci mogą rozwijać się w tym obszarze, który najbardziej ich interesuje.
Interdyscyplinarny charakter zarządzania pozwala osobom, które ukończyły ten kierunek, podjęcie pracy w zakresie np. kierowania zespołem, budowania strategii finansowej firmy, kreowana wizerunku marki, analizowania złożonych baz danych, nawiązywania kontaktów biznesowych czy przeprowadzania badań marketingowych. Absolwenci mogą również samodzielnie prowadzić własną działalność gospodarczą.
Dowiedz się więcej: zarządzanie studia w Warszawie
Zobacz także:
rekrutacja na studia w Warszawie
E marketing to przyszłościowy kierunek, ale najwięcej człowiek nauczy się w praktyce, bo branża jest bardzo rozwojowa.