Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Marketing to istotna część procesu zarządzania. Propozycja kształcenia jest idealna dla tych, którzy chcą zapoznać się z zarządzaniem działaniami marketingowymi i sprzedażowymi. Już niedługo możesz stać się specjalistą w zakresie badań rynku, PR, komunikacji marketingowej, reklamy czy e-commerce.
Studenci zapoznają się z najnowszymi technologiami, które wykorzystywane są we współczesnym biznesie. W trakcie realizowanych zajęć pogłębiają wiedzę na temat kreowania wizerunku firmy, rynku usług logistycznych, gry strategicznej, innowacyjności i designu w marketingu. Program kształcenia pozwala wykształcić umiejętności wywierania wpływu, a także analityczne zdolności potrzebne do przeglądu finansowych przedsięwzięć marketingowych.
Absolwenci zajmują się ekonomiczno-społeczną stroną funkcjonowania organizacji. Przeprowadzają badania rynku i badania marketingowe. Zatrudniani są w działach marketingu i w agencjach reklamowych na stanowiskach kierowniczych, w bankach, w działach public relations, w agencjach marketingowych, w przedsiębiorstwach.
Marketing to ścieżka kształcenia, która pozwoli rozwinąć umiejętności i wiedzę z zakresu m.in. kreowania wizerunku firmy, gry strategicznej, innowacyjności i designu w marketingu.
Dodatkowo program studiów pozwala studentom zdobyć wiedzę z zakresu m.in. badania rynku i badań marketingowych.
W programie ścieżki marketing znajdziesz takie przedmioty jak np.:
Marketing to ścieżka kształcenia, która oferowana jest przez uczelnie w Łodzi i pozwala studentom na zdobycie umiejętności niezbędnych do przyszłej pracy zawodowej.
Dodatkowym atutem tej ścieżki kształcenia jest przewidywany w programie studiów język obcy na poziomie B2 wraz ze słownictwem specjalistycznym.
Absolwenci ścieżki marketing, którzy ukończyli studia w Łodzi, są przygotowani do pracy w organizacjach gospodarczych, jednostkach administracji publicznej, instytucjach non-profit. Absolwenci są również gotowi do poprowadzenia własnej działalności gospodarczej.
Absolwenci zarządzania mogą szukać zatrudnienia w:
Marketing to studia, które można podjąć w ramach kierunku studiów zarządzanie w Łodzi.
Zarządzanie to kierunek studiów, który znajduje się w ofercie łódzkich uczelni. Studenci w trakcie zajęć poznają zagadnienia z zakresu wielu różnych dziedzin m.in. marketingu, zarządzania czy ekonomii.
W trakcie studiów na kierunku zarządzanie studenci zdobywają wiele umiejętności m.in. zakresu prawa, zarządzania zasobami ludzkimi, języka obcego, organizacji czy zarządzania projektami.
Łódzkie uczelnie oferujące kierunek zarządzanie mają w ofercie również wiele specjalności, dzięki którym studenci mogą zdobywać dodatkową specjalistyczną wiedzę, która pozwoli im na ukierunkowanie się na przyszłą pracę zawodową.
Studenci zarządzania zobowiązani są również do odbycia praktyk zawodowych, które pozwalają na sprawdzenie nabytych umiejętności w praktyce. Dodatkowo studenci mogą rozwijać się w zakresie wybranego przez siebie języka obcego na poziomie B2.
Dowiedz się więcej: zarządzanie studia w Łodzi
Zobacz także: