Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Zarządzanie marketingowe to, zgodnie z powszechnie przyjętą definicją, proces analizowania, planowania, kontrolowania i wykonywania przyjętych programów marketingowych. Podejmując kształcenie na tej ścieżce, zyskujesz szansę na nabycie szeregu kompetencji adekwatnych do potrzeb dzisiejszego rynku pracy. Co istotne, absolwenci zarządzania marketingowego znajdują zatrudnienie zarówno w kraju, jak i poza jego granicami.
Podczas kształcenia zetkniesz się z przedmiotami z obszaru szeroko rozumianych nauk społecznych, ekonomicznych oraz z zakresu zarządzania. Zgłębisz podstawy efektywnego kierowania ludźmi, poznasz prawne uwarunkowania decyzji marketingowych, zapoznasz się z technikami psychologicznymi, które są wykorzystywane w marketingu i reklamie i okażą się przydatne podczas nawiązywania relacji biznesowych.
Dzięki zdobytym kompetencjom bez trudu zdobędziesz zatrudnienie w działach marketingu i sprzedaży na stanowiskach kierowniczych, postarasz się o założenie własnej działalności lub zadbasz o rozwój w pracy w jednostkach doradczych.