Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Dziś branża kosmetyczna rozwija się niezwykle prężnie – my przykładamy dużą wagę do wyglądu, dlatego też powstają coraz to nowsze salony kosmetyczne, które świadczą różnorodne usługi z zakresu pielęgnacji i wizażu. Jak jednak sprawić, by to właśnie akurat nasz salon cieszył się największą popularnością?
Nie ma na to jednoznacznej odpowiedzi, ale w prowadzeniu tego typu działalności gospodarczej może przydać się propozycja kształcenia, która została przygotowana przez krakowskie ośrodki akademickie. Jest nią marketing i zarządzanie w kosmetologii. Studenci podczas wszystkich semestrów nauki otrzymają pogłębioną wiedzę z tych dwóch obszarów.
Doskonała znajomość prawa, ekonomii, rynku kosmetycznego i zarządzania sprawi, że będziesz wiedział jak najlepiej poprowadzić swoją działalność gospodarczą, która zajmuje się świadczeniem usług kosmetycznych. To oczywiście jedna część wykształcenia, ponieważ druga obejmować będzie zagadnienia ściśle kosmetologiczne. Możesz pracować także na stanowisku eksperta, który pracuje chociażby dla sieci salonów piękności, czy ośrodkach spa i wellness.