Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Interesuje cię sukcesywne pogłębianie kompetencji menedżerskich? Posiadasz wrodzone predyspozycje do tworzenia strategicznych rozwiązań dla najbardziej złożonych problemów? Interesujesz się wdrażaniem marek na rynek oraz funkcjonowanie już istniejących? Jeżeli udzieliłeś twierdzącej odpowiedzi, to prawdopodobnie zarządzanie marką okaże się propozycją kształcenia skrojoną na miarę twoich potrzeb.
Niewątpliwym atutem kształcenia na zarządzaniu marką jest możliwość zdobycia wszechstronnej wiedzy i umiejętności, które będą adekwatne do specyfiki dzisiejszego rynku pracy i jednocześnie oczekiwań pracodawców. Podczas nauki zetkniesz się z następującymi przedmiotami: wybór grupy docelowej i pozycjonowanie marki, projekt rewitalizacji marki, planowanie kampanii promocyjnej, marka w świecie znaków, re-branding oraz wiele, wiele innych.
Na absolwentów tej ścieżki kształcenia czekać będą działy marketingu, agencje kreatywne i reklamowe, działy PR oraz jednostki doradcze. Niezależnie od dokonanego wyboru będziesz miał okazję zdobyć stabilną pozycję zawodową.