Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Klient nasz pan – taką dewizą kieruje się w swojej działalności wiele międzynarodowych przedsiębiorstw, dzięki czemu ostatecznie osiągają międzynarodowy sukces. Jeżeli jesteś zainteresowany poznaniem technik komunikacyjnych, możliwych do wykorzystania podczas kontaktu z klientami, a ponadto posiadasz wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne i charyzmę, to wybierz zarządzanie obsługą klienta, co prawdopodobnie okaże się strzałem w dziesiątkę.
Oto niektóre przedmioty specjalnościowe, na które będziesz mógł się zdecydować podczas kształcenia: psychologiczne aspekty obsługi klienta, obsługa wymagającego klienta, techniki sprzedaży i obsługi klienta, a także media społecznościowe i e-komunikacja. Dzięki nim opanujesz najważniejsze kwestie związane z nawiązywaniem i utrzymywaniem kontaktu z klientami, co jest najistotniejsze dla tej propozycji kształcenia.
Gdzie znajdziesz zatrudnienie po ukończeniu edukacji? Przede wszystkim w przedsiębiorstwach, firmach i korporacjach warunkujących swój rozwój kontaktem z klientami. Dzięki ugruntowanym kompetencjom interpersonalnym będziesz mógł pracować w jednostkach administracyjnych, placówkach doradczych oraz własnej działalności.