Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Zarządzanie produktem i marką to interdyscyplinarna i dopasowana do aktualnych potrzeb międzynarodowego rynku pracy propozycja, do podjęcia której warto posiadać szereg konkretnych predyspozycji. Jeśli zastanawiasz się, czy wybór ten będzie właściwy, zastanów się czy posiadasz dobrze rozwinięte kompetencje zarządcze, dobrze czujesz się na pozycji lidera, a zainteresowanie markami i nowoczesnymi produktami sprawi, że będziesz idealnym kandydatem.
Wybierając tę propozycję kształcenia, wybierasz wszechstronne przygotowanie merytoryczne, poparte dobrze ugruntowanymi umiejętnościami praktycznymi. Jako przyszły abiturient dowiesz się o kształtowaniu pozycji marek na rynku, zgłębisz istotę działań marketingowych oraz poszerzysz kompetencje interpersonalne.
Absolwenci zarządzania produktem i marką znajdują zatrudnienie na stanowisku Assistant Brand Managera, CEO, Category Manager, Senior Brand Manager lub właściciela działalności gospodarczej.