Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Marketing i social media to obszerna propozycja kształcenia, która jest adresowana przede wszystkim do osób chcących sukcesywnie zdobywać orientację we współczesnym środowisku marketingowym w celu pozyskania pragmatycznych możliwości zawodowych. Jako potencjalny kandydat powinieneś pamiętać o złożonym programie kształcenia, który będzie miał wymiar praktyczny.
Dzięki takim przedmiotom, jak między innymi: e-komunikacja i social media, audyt marketingowy, rachunkowość i dokumentacja finansowa, kreatywność w reklamie oraz marketing internetowy i mobilny, poznasz od wewnątrz środowisko marketingowe. Uprzednio będziesz musiał zrozumieć psychologiczne zjawiska wpływu reklamy na konsumentów, nauczyć się swobodnego poruszania w obszarze szeroko rozumianych social mediów oraz podejmowania przemyślanych działań marketingowych.
Jako że w obecnych czasach posiadanie złożonych kompetencji marketingowych jest niezwykle cenione, absolwenci będą mogli zatrudnić się w wielu praktycznych obszarach zawodowych. Abiturienci założą własną działalność gospodarczą, pomyślą o związaniu przyszłości z istniejącymi firmami i agencjami kreatywnymi lub obejmą kierownicze stanowiska w międzynarodowych przedsiębiorstwach związanych z prowadzeniem social mediów.
Specjalności na kierunku zarządzanie