Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Wiele osób twierdzi, że skuteczna komunikacja społeczna może stanowić klucz do sukcesu. Jeżeli jesteś jedną z nich, a dodatkowo szukasz odpowiedniej ścieżki kształcenia dla siebie, rozważ podjęcie marketingu i komunikacji społecznej. Dzięki tej propozycji kształcenia wzbogacisz posiadane kompetencje interpersonalne i nabędziesz umiejętności, które pozwolą ci na swobodne poruszanie się we współczesnym środowisku marketingowym.
Oto wybrane przedmioty, tworzące siatkę kształcenia: psychologia konsumenta, badania marketingowe, zarządzanie marką, marketing w wyszukiwarkach oraz social media. Dzięki nim przyszli absolwenci poznają historię reklamy, nauczą się działania w obrębie dzisiejszego ekosystemu mediów, a ponadto zapoznają się z psychologicznymi modelami komunikacji i nauczą się ich praktycznego zastosowania.
Abiturienci marketingu i komunikacji społecznej znajdują zatrudnienie w agencjach reklamowych i PR, międzynarodowych przedsiębiorstwach różnego szczebla, decydują się na poprowadzenie własnej działalności lub wiążą przyszłość z wybranymi placówkami doradczymi.