Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Projektowanie i stosowanie efektywnych strategii reklamowych, podejmowanie korzystnych decyzji inwestycyjnych, analizowanie rynków finansowych i wyciąganie odpowiednich wniosków – między innymi te zagadnienia zostaną poruszone podczas edukacji na przedsiębiorczości i marketingu.
Jest to interdyscyplinarna propozycja kształcenia, adresowana przede wszystkim do osób zainteresowanych rynkami finansowymi, ekonomią oraz wykazujących wszechstronne uzdolnienie w obszarach związanych z inwestowaniem i zarządzaniem kapitałem. Przedsiębiorczość i marketing porusza ponadto istotne zagadnienia społeczne, psychologiczne oraz zarządcze, aby wykwalifikować grono przyszłych ekspertów, swobodnie poruszających się po rynku finansowym.
Absolwenci będą mogli liczyć na zatrudnienie w międzynarodowych przedsiębiorstwach różnego szczebla, zwiążą przyszłość z działalnością własnej firmy, zatrudnią się w wybranych jednostkach administracyjnych, bankowości, instytucjach finansowych lub agencjach reklamowych. Szeroki wybór pozwoli ci na wybranie najodpowiedniejszej opcji zawodowej.