Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Zarządzanie jest procesem, którego istotną część stanowi marketing. Jest to również interdyscyplinarna propozycja kształcenia, stworzona dla osób chcących pogłębić swoją wiedzę o działaniach marketingowych, sprzedażowych i zarządczych. Absolwentom marketingu nie będą obce również zagadnienia psychologiczne oraz socjologiczne.
Szczególny nacisk podczas procesu kształcenia zostanie położony na najnowsze technologie, powszechnie wykorzystywane w marketingu i zarządzaniu. Jako przyszły absolwent poznasz zasady kreowania wizerunku firm, zrozumiesz najważniejsze techniki reklamowe i zarządcze, a ponadto zapoznasz się z innowacyjnością oraz designem w marketingu. Wszystko po to, abyś stał się cenionym pracownikiem dzisiejszego rynku pracy.
Gdzie będziesz pracował po ukończeniu marketingu? Zatrudnienia poszukasz w niemal wszystkich istniejących przedsiębiorstwach i korporacjach, jednostkach doradczych, wybranych jednostkach administracyjnych, a najbardziej przedsiębiorczy rozważą założenie własnej działalności gospodarczej.
Specjalności na kierunku management