Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
18.03.2024
Marketing cyfrowy, nazywany również Digital marketingiem, to przestrzeń rozmaitych zagadnień odnoszących się do tworzenia i rozpowszechniania treści za pośrednictwem cyfrowych kanałów przekazu oraz promowania i reklamowania tych treści. Marketing cyfrowy, czyli promowanie produktów lub usług przy pomocy narzędzi internetowych to dziedzina, która przeżywa prawdziwy rozkwit i dynamicznie rozwija się od kilkunastu lat. Dobrze prowadzone kampanie marketingowe w przestrzeni Internetu to dzisiaj klucz do sukcesu oraz olbrzymia szansa na zwiększenie sprzedaży, zaangażowania klientów oraz podniesienie rangi i rozpoznawalności marki. Jakie elementy składają się na marketing cyfrowy? W jaki sposób zaprojektować i poprowadzić skuteczną kampanię marketingową? Tego dowiedzą się ci, którzy wybiorą studia w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie.
Studia na kierunku marketing cyfrowy w WSZIB KRAKOW | |
---|---|
Forma studiów | stacjonarne, niestacjonarne |
Poziom studiów | studia I stopnia |
Czas trwania | 3 lata (studia I stopnia) |
Ważne terminy | Harmonogram rekrutacji > |
Kształcenie na kierunku Marketing cyfrowy w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie umożliwia pozyskanie wiedzy praktycznej z zakresu wykorzystania nowych technologii w obszarach związanych z rozpoznawaniem potrzeb konsumentów, kreowaniem marki w mediach społecznościowych i Internecie, jak również skutecznego projektowania decyzji zakupowych. Studenci zaznajamiają się między innymi z: kulturowymi kontekstami mediów społecznościowych, narzędziami kształtowania marki w świecie cyfrowym, projektowaniem graficznym, technologiami informatycznymi wykorzystywanymi w zarządzaniu projektami marketingowymi, narzędziami marketingu mobilnego oraz zasadami opracowywania strategii marketingowych.
Marketing cyfrowy główne przedmioty:
Co po studiach? Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu nauki i otrzymaniu dyplomu? Absolwenci studiów na kierunku Marketing cyfrowy w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie mogą pochwalić się szczegółową wiedzą i jasno określonymi umiejętnościami. Sprawnie poruszają się po zagadnieniach: technologii informatycznych, psychologicznych aspektów funkcjonowania mediów, budowania strategii w obszarze działań marketingowych, prowadzenia badań marketingowych, budowania treści i przekazu marketingowego, wywierania wpływu i kształtowania decyzji zakupowych. Z pozyskanym wykształceniem będą mogli znaleźć zatrudnienie między innymi jako: menedżerowie do spraw komunikacji cyfrowej, projektanci do spraw kontentu, specjaliści do spraw mediów społecznościowych, menedżerowie SEO.
Marketing cyfrowy jest dzisiaj jednym z najważniejszych zagadnień, dlatego wymaga odpowiedniego kształcenia, nastawionego na rozwijanie praktycznych umiejętności. Kandydaci na studia w Krakowie mogą przygotowywać się do działalności w tym obszarze w omawianej przez nas uczelni. Jakie ma Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie opinie? Robert, student Marketingu cyfrowego mówi:
„Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości oferuje nowoczesne kierunki, na które istnieje duże zapotrzebowanie rynku. Przykładem takiego kierunku jest Marketing cyfrowy, który pozwala pozyskać wiedzę i umiejętności, które nieustannie poszukiwane są przez pracodawców. Warto więc studiować właśnie tutaj. Tutaj mamy gwarancję, że uczymy się tego, czego wymaga rynek.”
Absolwent kierunku Marketing cyfrowy w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie posiada wiedzę i umiejętności między innymi w zakresie:
Absolwent kierunku Marketing cyfrowy w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie znajdzie zatrudnienie między innymi jako:
STUDIA I STOPNIA
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
Artykuł ma charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie