Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
27.05.2024
Kierunki studiów we Wrocławiu to zestaw niezliczonych propozycji kształcenia, wśród których odnaleźć można Marketing i sprzedaż. To kierunek prowadzony w ramach studiów pierwszego i drugiego stopnia, odkrywający wszystkie tajniki działania mających pomóc w osiągnięciu sukcesu na rynku. Studia w Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu pozwalają poznać najnowsze trendy zarządzania, zasady budowania marki, zasady tworzenia ciekawych treści, a to wszystko pod okiem doświadczonych specjalistów.
Studia na kierunku marketing i sprzedaż w UNIWERSYTET DOLNOŚLĄSKI DSW WROCŁAW | |
---|---|
Forma studiów | stacjonarne, niestacjonarne |
Poziom studiów | studia I i II stopnia |
Czas trwania | 3 lata (studia I stopnia), 1,5 roku (studia II stopnia) |
Ważne terminy | Harmonogram rekrutacji > |
Kształcenie na kierunku Marketing i sprzedaż w Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu umożliwia pozyskanie wiedzy na temat nowoczesnych narzędzi marketingowych. Studenci zaznajamiają się między innymi z: zasadami budowania strategii marketingowych, technikami sprzedaży bezpośredniej i internetowej, nowoczesnymi technologiami wykorzystywanymi w marketingu i sprzedaży, zasadami zarządzania projektami. Ponadto poznają programy monitorujące działania w Internecie, systemy zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, zasady zarządzania ceną i dystrybucją czy też tajniki identyfikacji wizualnej.
Studenci kierunku Marketing i sprzedaż w Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu poruszają się po licznych zagadnieniach. Uczestniczą w grach strategicznych oraz symulacjach sytuacji rynkowych, jak również w spotkaniach z ekspertami z branży marketingu i sprzedaży. Realizują bogaty program nauczania, w którym odnaleźć można między innymi takie przedmioty jak:
Studenci Marketingu i sprzedaży otrzymują zestaw specjalności, spośród którego mogą wybrać te, najlepiej pasujące do ich zainteresowań oraz planów na przyszłość. Zestaw ten tworzą: Content marketing z elementami AI, E- marketing, Strategie i techniki sprzedażowe, Zarządzanie sprzedażą i e- commerce (na I stopniu), Analityka internetowa z elementami AI, Digital marketing, Marketing w cyfrowej transformacji z elementami AI (na II stopniu). Dzięki nim mogą poszerzyć swoją wiedzę o wiadomości dotyczące między innymi: tworzenia treści foto i wideo do mediów społecznościowych, projektowania skutecznych kampanii reklamowych, technik pozyskiwania klienta indywidualnego i biznesowego, zarządzania zespołem sprzedażowym, projektowania strategii marek i ich promowania w Internecie.
Marketing i sprzedaż to kierunek dostarczający szerokiej wiedzy, ale studenci rozwijają także jasno określone umiejętności. O jakie umiejętności chodzi? Między innymi w zakresie: zarządzania projektami, tworzenia kreatywnych treści dla różnych mediów, projektowania produktów i usług do konkretnych kanałów i odbiorców, obsługi programów i aplikacji wspierających sprzedaż, tworzenia planów sprzedażowych, projektowania platform e-commerce.
Co po studiach? Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu nauki i otrzymaniu dyplomu? Absolwenci kierunku Marketing i sprzedaż w Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu wyróżniają się konkretną wiedzą oraz jasno określonymi umiejętnościami. Sprawnie poruszają się po zagadnieniach: eksploracji danych biznesowych, zarządzania agencją marketingową, współczesnych technik sprzedażowych, projektowania serwisów internetowych, optymalizacji konwersji. Z pozyskanym wykształceniem mogą znaleźć zatrudnienie między innymi jako: copywriterzy, redaktorzy treści online, specjaliści do spraw marketingu, analitycy internetowi, specjaliści do spraw sprzedaży internetowej, specjaliści do spraw public relations, menedżerowie do spraw sprzedaży.
Studia we Wrocławiu to bardzo pojemne zagadnienie. W olbrzymiej przestrzeni propozycji kształcenia odnaleźć można Marketing i sprzedaż, czyli kierunek oferowany przez omawianą uczelnię. Czy warto w niej studiować? Jakie ma Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu opinie? Szymon, student Marketingu i sprzedaży mówi:
„Marketing i sprzedaż to kierunek, którego program dostosowany jest do potrzeb współczesnego rynku, a zatem daje gwarancję na to, że zdobywamy wiedzę aktualną, którą faktycznie wykorzystamy. Kierunek ten pokazuje, że Uniwersytet Dolnośląski DSW jest nowoczesną uczelnią, która kształci w dziedzinach, na które rośnie zapotrzebowanie.”
Absolwent kierunku Marketing i sprzedaż w Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu posiada wiedzę i umiejętności między innymi w zakresie:
Absolwent kierunku Marketing i sprzedaż w Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu znajdzie zatrudnienie między innymi jako:
STUDIA I STOPNIA
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
STUDIA II STOPNIA
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
Artykuł ma charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu