Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
19.03.2024
Zapewne każdy słyszał o takich pojęciach jak: SEO, video marketing, czy SEM. Wszystkie te hasła związane są z marketingiem internetowym, czyli najprężniej rozwijającą się gałęzią marketingu, która skupia w sobie różnorodne działania mające na celu opracowanie strategii dla wprowadzenia produktu na rynek, jego promocji oraz zaprezentowanie marki przy wykorzystaniu Internetu. Marketing internetowy to coraz szersze i pojemniejsze zagadnienie. Zawiera w sobie pozycjonowanie stron internetowych, marketing wirusowy, mailing, czy aktywność w mediach społecznościowych. Jest także nowoczesnym kierunkiem studiów, który odnaleźć można w katalogu dydaktycznym Collegium Da Vinci w Poznaniu.
Studia na kierunku marketing internetowy w CDV POZNAŃ | |
---|---|
Forma studiów | stacjonarne, niestacjonarne |
Poziom studiów | studia II stopnia |
Czas trwania | 2 lata (studia II stopnia) |
Ważne terminy | Harmonogram rekrutacji > |
Kształcenie na kierunku Marketing internetowy w Collegium Da Vinci w Poznaniu umożliwia pozyskanie wiedzy, umiejętności i kompetencji z zakresu komunikacji masowej i spersonalizowanej w projektowaniu systemów internetowych i komunikatów internetowych w technologii XHTML, CSS, Java Script i PHP. Studenci nabywają umiejętności w zakresie tworzenia i wdrażania platform sprzedażowych w Internecie, konstruowania reklam graficznych i tekstowych, zarządzania finansami przedsiębiorstw internetowych, konstruowania strategii reklamowych oraz strategii zarządzania mediami, jak również realizowania badań marketingowych w Internecie oraz konstruowania ofert sprzedażowych z wykorzystaniem najnowszych technologii i narzędzi analitycznych.
Marketing internetowy główne przedmioty:
Studenci Marketingu internetowego w Collegium Da Vinci nabywają umiejętności między innymi w zakresie budowania i wdrażania platform sprzedażowych w Internecie, tworzenia reklam wideo oraz animacji reklamowych w mediach elektronicznych, budowania strategii reklamowych, realizowania badań marketingowych w Internecie, tworzenia ofert sprzedażowych z wykorzystaniem najnowszych technologii i narzędzi analitycznych.
Co po studiach? Absolwenci studiów na kierunku Marketing internetowy w Collegium Da Vinci w Poznaniu będą mogli znaleźć zatrudnienie między innymi jako twórcy i administratorzy sklepu internetowego, specjaliści do spraw sprzedaży internetowej, specjaliści do spraw reklamy i promocji w przedsiębiorstwie internetowym, menedżerowie e- commerce.
Jak już wspomnieliśmy marketing internetowy jest jedną z najważniejszych i najprężniej rozwijających się gałęzi marketingu, jednak ofert edukacyjnych proponujących kształcenie w jego zakresie nie ma zbyt wiele. Zainteresowanym tą dyscypliną z pomocą przychodzi Collegium Da Vinci, oferując bogaty program nauczania, nastawiony na rozwijanie praktycznych umiejętności. Jakie ma Collegium Da Vinci w Poznaniu opinie? Ewelina, studentka Marketingu internetowego mówi:
„Collegium Da Vinci wyróżnia się tym, że zajęcia prowadzą doświadczeni fachowcy, specjaliści w swoich dziedzinach. Zajęcia mają rozwijać umiejętności, a nie tylko przekazywać teoretyczne wiadomości. Tylko w taki sposób można przygotować się do wejścia na rynek pracy.”
Absolwent kierunku Marketing internetowy w Collegium Da Vinci w Poznaniu posiada wiedzę i umiejętności między innymi w zakresie:
Absolwent kierunku Marketing internetowy w Collegium Da Vinci w Poznaniu znajdzie zatrudnienie między innymi jako:
Artykuł ma charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Collegium Da Vinci w Poznaniu