• DZIENNIKARSTWO I KOMUNIKACJA SPOŁECZNA REKRUTACJA

      Uczelnie Warszawa - kierunek Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
      Po ukończeniu studiów student posiada wiedzę:
      • o różnych strukturach i instytucjach medialnych w ramach społeczeństwa informacyjnego w wymiarze krajowym, europejskim i globalnym
      • o strukturach, instytucjach i procesach społecznych w społeczeństwach demokracji liberalnej
      • o typach, sposobach i efektach komunikacji społecznej
      • o instytucjach prawnych i relacjach zachodzących między nimi w państwach demokratycznych
      • o aktach normatywnych regulujących funkcjonowanie systemu medialnego
      • na temat najbardziej wpływowych prądów filozoficznych
      • o instytucjach, zjawiskach, relacjach i procesach natury ekonomicznej, warunkujących funkcjonowanie wolnego rynku na poziomie krajowym, europejskim i globalnym
      • o gatunkach i typach wypowiedzi dziennikarskich
      • o dystynktywnych cechach różnych systemów medialnych na świecie
      • o historycznie uwarunkowanych przemianach struktur, instytucji oraz procesów społecznych wpływających na współczesne demokracje liberalne
      • o dyskursie i narracjach o charakterze informatywnym i perswazyjnym
      • na temat historii rozwoju myśli medioznawczej
      • na temat różnych metod i technik badawczych dedykowanych przekazom i instytucjom medialnym
      • na temat struktury i funkcji opinii publicznej oraz sposobów jej badania
      • Umiejętności
      Student po ukończeniu umie:
      • identyfikować grupy społeczne, rozpoznawać relacje między nimi zachodzące oraz nimi zarządzać
      • rozróżnić poszczególne instytucje polskiego systemu medialnego oraz analizować relacje, jakie między nimi zachodzą i trendy, które je przemieniają
      • scharakteryzować i używać różne style wypowiedzi
      • rozpoznawać, analizować oraz zarządzać relacjami komunikacyjnymi na poziomie interpersonalnym, grupowym, instytucjonalnym, wreszcie masowym
      • analizować różne akty prawne i ich wpływ na funkcjonowanie systemu medialnego
      • rozróżniać prądy filozoficzne warunkujące współczesne systemy wartości
      • porządkować, analizować oraz łączyć ze sobą różne fakty, problemy, zdarzenia i procesy historyczne
      • budować skuteczny komunikat perswazyjny
      • rozpoznawać cele projektów badawczych dedykowanych mediom oraz dostosowywać do nich repertuar technik i metod badawczych
      • tworzyć skuteczne i perswazyjnie fortunne przekazy medialne
      • Kompetencje
      Student po ukończeniu studiów:
      • jest gotowy do współtworzenia skutecznych w działaniu grup zawodowych, stanowiących personel mediów masowych oraz alternatywnych
      • potrafi współtworzyć różnego rodzaju projekty badawcze, mające na celu analizowanie podmiotów medialnych, przekazów przez nie kreowanych oraz rezonansu, jaki mogą one wywoływać wśród odbiorców - w swoich audytoriach
      • potrafi w szybki i skuteczny sposób zaadaptować się do nowej sytuacji, grupy społecznej, w której przyjdzie mu pracować
      • zna normy i przestrzega zasad kodeksów praktyki dziennikarskiej, marketingowej oraz PR-owskiej
      • ma świadomość odpowiedzialności i konsekwencji działań w sferze medialnej
      Wymagania rekrutacyjne

       


      Studia I stopnia

       

      W procesie rekrutacji na studia I stopnia na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna brane są pod uwagę następujące przedmioty maturalne:
      • Język polski
      • Matematyka
      • Język obcy
      • Jeden przedmiot do wyboru spośród: historia, wiedza o społeczeństwie, geografia, informatyka

      Dowiedz się więcej

       


       


      Studia II stopnia

       

      Podstawą kwalifikacji na studia II stopnia na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna jest ocena uzyskana na dyplomie studiów wyższych oraz średnia ocen uzyskanych w trakcie trwania toku studiów.

       

      Dowiedz się więcej

    • DZIENNIKARSTWO I MEDIOZNAWSTWO REKRUTACJA

      Uczelnie Warszawa - kierunek Dziennikarstwo i medioznawstwo
      Po ukończeniu studiów student posiada wiedzę:
      • o różnych strukturach i instytucjach medialnych w ramach społeczeństwa informacyjnego w wymiarze krajowym, europejskim i globalnym
      • o strukturach, instytucjach i procesach społecznych w społeczeństwach demokracji liberalnej
      • o typach, sposobach i efektach komunikacji społecznej
      • o instytucjach prawnych i relacjach zachodzących między nimi w państwach demokratycznych
      • o aktach normatywnych regulujących funkcjonowanie systemu medialnego
      • na temat najbardziej wpływowych prądów filozoficznych
      • o instytucjach, zjawiskach, relacjach i procesach natury ekonomicznej, warunkujących funkcjonowanie wolnego rynku na poziomie krajowym, europejskim i globalnym
      • o gatunkach i typach wypowiedzi dziennikarskich
      • o dystynktywnych cechach różnych systemów medialnych na świecie
      • o historycznie uwarunkowanych przemianach struktur, instytucji oraz procesów społecznych wpływających na współczesne demokracje liberalne
      • o dyskursie i narracjach o charakterze informatywnym i perswazyjnym
      • na temat historii rozwoju myśli medioznawczej
      • na temat różnych metod i technik badawczych dedykowanych przekazom i instytucjom medialnym
      • na temat struktury i funkcji opinii publicznej oraz sposobów jej badania
      Student po ukończeniu umie:
      • identyfikować grupy społeczne, rozpoznawać relacje między nimi zachodzące oraz nimi zarządzać
      • rozróżnić poszczególne instytucje polskiego systemu medialnego oraz analizować relacje, jakie między nimi zachodzą i trendy, które je przemieniają
      • scharakteryzować i używać różne style wypowiedzi
      • rozpoznawać, analizować oraz zarządzać relacjami komunikacyjnymi na poziomie interpersonalnym, grupowym, instytucjonalnym, wreszcie masowym
      • analizować różne akty prawne i ich wpływ na funkcjonowanie systemu medialnego
      • rozróżniać prądy filozoficzne warunkujące współczesne systemy wartości
      • porządkować, analizować oraz łączyć ze sobą różne fakty, problemy, zdarzenia i procesy historyczne
      • budować skuteczny komunikat perswazyjny
      • rozpoznawać cele projektów badawczych dedykowanych mediom oraz dostosowywać do nich repertuar technik i metod badawczych
      • tworzyć skuteczne i perswazyjnie fortunne przekazy medialne
      Student po ukończeniu studiów:
      • jest gotowy do współtworzenia skutecznych w działaniu grup zawodowych, stanowiących personel mediów masowych oraz alternatywnych
      • potrafi współtworzyć różnego rodzaju projekty badawcze, mające na celu analizowanie podmiotów medialnych, przekazów przez nie kreowanych oraz rezonansu, jaki mogą one wywoływać wśród odbiorców - w swoich audytoriach
      • potrafi w szybki i skuteczny sposób zaadaptować się do nowej sytuacji, grupy społecznej, w której przyjdzie mu pracować
      • zna normy i przestrzega zasad kodeksów praktyki dziennikarskiej, marketingowej oraz PR-owskiej
      • ma świadomość odpowiedzialności i konsekwencji działań w sferze medialnej
      Wymagania rekrutacyjne

       


      Studia I stopnia

       

      W procesie rekrutacji na studia I stopnia na kierunku Dziennikarstwo i medioznawstwo brane są pod uwagę następujące przedmioty maturalne:
      • Język polski
      • Matematyka
      • Język obcy
      • Jeden przedmiot do wyboru spośród: historia, wiedza o społeczeństwie, geografia, informatyka

      Dowiedz się więcej

       


       


      Studia II stopnia

       

      Podstawą kwalifikacji na studia II stopnia na kierunku Dziennikarstwo i medioznawstwo jest ocena na dyplomie studiów wyższych, wynik egzaminu pisemnego jednokrotnego wyboru oraz rozmowa kwalifikacyjna z przedstawieniem portfolio.

       

      Dowiedz się więcej

    • LOGISTYKA I ADMINISTROWANIE W MEDIACH REKRUTACJA

      Uczelnie Warszawa - kierunek Logistyka i administrowanie w mediach
      Absolwenci logistyki mediów posiadać będą wiedzę obejmującą wszystkie kluczowe problemy związane z projektowaniem, budową i funkcjonowaniem wydawnictw gazet i periodyków, stacji radiowych i telewizyjnych oraz nowych mediów - zastosowań technologii informacyjnych do gromadzenia, obróbki i dystrybucji cyfrowych materiałów medialnych. Dzięki zajęciom praktycznym absolwenci zdobędą podstawową wiedzę, konieczną do samodzielnej konstrukcji usług niezbędnych do gromadzenia, obróbki i dystrybucji materiałów dziennikarskich oraz dostateczną wiedzę do eksperckich uzgodnień merytorycznych w tym zakresie.
      Absolwenci logistyki mediów zdobędą umiejętności w zakresie: zarządzania firmą medialną, bezpieczeństwem firmy, zarządzania: kadrami, produkcją i zaopatrzeniem, a także finansami instytucji medialnej. Absolwenci zdobędą także umiejętności związane logistyką marketingu mediów (ekonomika mediów, reklama i marketing w sieci i ich znaczenie, usługi komercyjne, społeczna odpowiedzialność mediów) oraz z technologiami informacyjnymi mediów (zarządzanie infrastrukturą przedsiębiorstw medialnych, takich jak: rozgłośnie radiowe, studia telewizyjne, projekty internetowe oraz usługi mobilne w mediach).
      Dodatkowe kompetencje, które uzyska absolwent logistyki mediów, dotyczyć będą zagadnień koncentrujących się na praktycznych aspektach uregulowań prawnych związanych z logistyką, kwestiami human resources, bezpieczeństwem nowych projektów medialnych, ich promocją, społeczną rolą w otoczeniu zewnętrznym, badaniem skuteczności oddziaływania tych mediów na otoczenie zewnętrzne, public relations w Internecie czy nowoczesnymi strategiami marketingowymi w Internecie.
      Wymagania rekrutacyjne

       


      Studia I stopnia

       

      W procesie rekrutacji na studia I stopnia na kierunku Logistyka i administrowanie w mediach brane są pod uwagę następujące przedmioty maturalne:
      • Język polski
      • Matematyka
      • Język obcy
      • Jeden przedmiot do wyboru spośród: historia, wiedza o społeczeństwie, fizyka i astronomia/fizyka, geografia, informatyka

      Dowiedz się więcej

       


       


      Studia II stopnia

       

      Podstawą kwalifikacji na studia II stopnia na kierunku Logistyka i administrowanie w mediach jest ocena na dyplomie ukończenia studiów, wynik egzaminu jednokrotnego wyboru oraz wynik rozmowy kwalifikacyjnej.

       

      Dowiedz się więcej

opinie (0)

Stacjonarne

Studia I stopnia:
DZIENNIKARSTWO I KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
DZIENNIKARSTWO I MEDIOZNAWSTWO
Specjalności:
  • Public relations i marketing medialny
  • Fotografia prasowa, reklamowa i wydawnicza
  • Dziennikarstwo
INFORMACJA NAUKOWA I BIBLIOTEKOZNAWSTWO
LOGISTYKA I ADMINISTROWANIE W MEDIACH
Specjalności:
  • Logistyka i marketing w mediach
  • Technologie informacyjne mediów
LOGISTYKA W MEDIACH
 
Studia II stopnia:
DZIENNIKARSTWO I MEDIOZNAWSTWO
Specjalności:
  • Public relations i marketing medialny
  • Fotografia prasowa, reklamowa i wydawnicza
  • Dziennikarstwo
INFORMACJA NAUKOWA I BIBLIOTEKOZNAWSTWO
LOGISTYKA I ADMINISTROWANIE W MEDIACH

Niestacjonarne

Studia I stopnia:
DZIENNIKARSTWO I KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
Specjalności:
  • Dziennikarska
  • Public relations i marketing medialny
  • Fotografia prasowa
  • Reklamowa i wydawnicza
DZIENNIKARSTWO I MEDIOZNAWSTWO
INFORMACJA NAUKOWA I BIBLIOTEKOZNAWSTWO
LOGISTYKA I ADMINISTROWANIE W MEDIACH
Specjalności:
  • Logistyka i marketing w mediach
  • Technologie informacyjne mediów
LOGISTYKA MEDIÓW
 
Studia II stopnia:
DZIENNIKARSTWO I KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
Specjalności:
  • Dziennikarska
  • Fotografia prasowa 
  • Reklamowa i wydawnicza
INFORMACJA NAUKOWA I BIBLIOTEKOZNAWSTWO