ZARZĄDZANIE PRODUKTEM I MARKĄ

ZARZĄDZANIE PRODUKTEM I MARKĄ

Zarządzanie produktem i marką studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Zarządzanie produktem i marką to propozycja kształcenia, która powinna zainteresować osoby chcące pozyskać wiedzę na temat złożonego procesu związanego z wprowadzeniem i utrzymaniem produktu na rynku oraz budowaniem marki w oparciu o wymagania i oczekiwania konsumentów oraz zmieniające się warunki rynkowe. Proces ten składa się z planowania, organizowania, realizowania i kontroli, a zatem mamy do czynienia z najistotniejszymi elementami zarządzania.

Realizowane w toku studiów zajęcia poświęcone są między innymi: budowaniu wizerunku marki i produktu, komunikacji wizualnej, marketingowi strategicznemu, psychologii reklamy czy badaniom rynku. Studenci nabywają umiejętności w zakresie: analizowania rynku w celach porównawczych, tworzenia i wdrażania strategii marketingowych, stosowania technik i narzędzi wpływu społecznego oraz narzędzi psychologii reklamy.

Absolwenci Zarządzania produktem i marką posiadają wiedzę i umiejętności, które razem stanowią podstawę do znalezienia pracy w wielu branżach, a szczególnie w przedsiębiorstwach handlowych, działach kreatywnych przedsiębiorstw zajmujących się opracowywaniem projektów nowych produktów, działach marketingu przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych czy agencjach reklamowych.

 

Uczelnie, gdzie ZARZĄDZANIE PRODUKTEM I MARKĄ jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Komentarze (0)