Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Zarządzanie produktem i marką to propozycja kształcenia, która powinna zainteresować osoby chcące pozyskać wiedzę na temat złożonego procesu związanego z wprowadzeniem i utrzymaniem produktu na rynku oraz budowaniem marki w oparciu o wymagania i oczekiwania konsumentów oraz zmieniające się warunki rynkowe. Proces ten składa się z planowania, organizowania, realizowania i kontroli, a zatem mamy do czynienia z najistotniejszymi elementami zarządzania.
Realizowane w toku studiów zajęcia poświęcone są między innymi: budowaniu wizerunku marki i produktu, komunikacji wizualnej, marketingowi strategicznemu, psychologii reklamy czy badaniom rynku. Studenci nabywają umiejętności w zakresie: analizowania rynku w celach porównawczych, tworzenia i wdrażania strategii marketingowych, stosowania technik i narzędzi wpływu społecznego oraz narzędzi psychologii reklamy.
Absolwenci Zarządzania produktem i marką posiadają wiedzę i umiejętności, które razem stanowią podstawę do znalezienia pracy w wielu branżach, a szczególnie w przedsiębiorstwach handlowych, działach kreatywnych przedsiębiorstw zajmujących się opracowywaniem projektów nowych produktów, działach marketingu przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych czy agencjach reklamowych.