Design w biznesie to propozycja kształcenia, która wprowadza studentów w przestrzeń zagadnień dotyczących kreatywnego działania projektowego. Studia stanowią połączenie różnych dyscyplin, czego efektem jest możliwość zapoznania się z treściami związanymi ze sztuką, biznesem czy reklamą.
Realizowane w toku studiów zajęcia poświęcone są między innymi: komunikacji społecznej, zarządzaniu marką, finansom przedsiębiorstwa, zarządzaniu projektami, reklamie i działaniom marketingowym, historii designu, grafice komputerowej czy fotografii. Ponadto, studenci zaznajamiają się z: komputerowym wspomaganiem projektowania, prowadzeniem badań marketingowych, komunikacją symboliczną i niewerbalną.
Co po studiach? W jaki sposób można wykorzystać zdobyte wykształcenie? Absolwenci omawianej ścieżki kształcenia posiadają wiedzę i umiejętności, dzięki którym mogą pracować w różnego rodzaju przedsiębiorstwach bądź agencjach reklamowych i marketingowych.