Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Marketing i zarządzanie produktem to propozycja kształcenia, która skupia się na planowaniu i prowadzeniu działań marketingowych oraz zasadach i metodach kierowania każdym etapem cyklu życia produktu. Oprócz tego, osoby wybierające tę ścieżkę studiowania zdobywają wiedzę z zakresu teorii zarządzania oraz rozwiązywania problemów współczesnych przedsiębiorstw w aspektach organizacyjnym, prawnym, finansowym, psychologicznym i społecznym.
Zawarte w harmonogramie zajęcia poświęcone są między innymi: zarządzaniu strategicznemu, zarządzaniu procesami, badaniom operacyjnym, zachowaniu konsumentów, marketingowi międzynarodowemu. Ponadto, studenci zaznajamiają się z: budowaniem wizerunku marki i produktu, technikami badań preferencji konsumenckich, komercjalizacją produktu oraz zarządzaniem ceną i dystrybucją.
Absolwenci Marketingu i zarządzania produktem wyróżniają się konkretną wiedzą i jasno określonymi umiejętnościami. Przygotowani są do prowadzenia działań marketingowych, przede wszystkim w przedsiębiorstwach.