Digital media
Kraków
Pokaż
Specjalności na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie
Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie to studia licencjackie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata (studia I stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata).
Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie | |
---|---|
Rok akademicki | 2024/2025 |
Forma studiów | stacjonarne, niestacjonarne |
Poziom studiów | studia I stopnia |
Czas trwania | 3 lata (studia I stopnia) |
Uczelnie
Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym | digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie - uczelnie >
Osoby, które aplikują na kierunek digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie zdobędą wszechstronną wiedzę z zakresu nauk informatycznych. W czasie studiów nauczą się kreatywnego wykorzystywania mediów cyfrowych i nowych technologii. Co więcej rozwiną wiedzę na temat zarządzania, marketingu i ekonomii.
Współczesne studia digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie charakteryzują się tym, że bardzo często studenci tego kierunku otrzymują wybór specjalności i ścieżek kształcenia.
Popularne specjalności na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie: analityka sieci – big data, seo, performance marketing, digital biznes – tworzenie, ekonomia i zarządzanie, kreatywność wirtualna – innowacje, aplikacje, design.
Praca po studiach
Absolwenci powyższego kierunku znajdą zatrudnienie w branży medialnej, agencjach kreatywnych i reklamowych, digital biznesie czy w firmach eventowych.
Przed przystąpieniem do rekrutacji na kierunek digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie należy zapoznać się ze wszystkimi wymogami rekrutacyjnymi, aby odpowiednio wcześniej rozpocząć wszystkie niezbędne przygotowania.
Kandydaci muszą także dostarczyć dokumenty, których listę można znaleźć na stronie internetowej wybranej uczelni wyższej.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
szczegółowe wymagania na uczelniach
Terminy rekrutacji
Czas trwania
Przedmioty maturalne
Limity
Progi
Dalsza część artykułu pod reklamą
Obecnie, w dobie informatyzacji, znajomość nowoczesnych technologii komputerowych jest wysoko cenioną umiejętnościom, zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku pracy. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie powstał kierunek digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie, który kształci specjalistów z obszaru digital biznesu oraz mediów cyfrowych.
Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie możemy podzielić na:
1. Poziom:
2. Forma:
Studenci kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie mają szansę zdobyć wszechstronną wiedzę z zakresu nauk informatycznych, humanistycznych oraz społecznych. W ramach licznych zajęć, dowiedzą się więcej na temat nowoczesnych technologii cyfrowych, kreatywności wirtualnej czy funkcjonowania różnego rodzaju mediów. Ponadto, wykształcą zdolności z obszaru ekonomii, przedsiębiorczości oraz zarządzania, które z powodzeniem wykorzystają w swojej przyszłej pracy zawodowej.
Oprócz wiedzy teoretycznej, studenci zdobędą także szereg cennych umiejętności praktycznych. Podczas licznych warsztatów nauczą się wykorzystywania wybranych form komunikacji. Ponadto poznają zasady wykorzystania mediów cyfrowych w komunikowaniu. Ważnym elementem kształcenia będzie rozwijanie kompetencji związanych z analizą sieci z wykorzystaniem narzędzi big data, SEO, SMM.
Dalsza część artykułu pod reklamą
Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie będą trwały 3 lata (studia I stopnia).
Dalsza część artykułu pod reklamą
Po ukończeniu studiów na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie, absolwenci bez problemu znajdą zatrudnienie w wielu ciekawych branżach. Przede wszystkim, idealnie odnajdą się jako pracownicy mediów cyfrowych. Ponadto mogą związać swoją przyszłość z agencjami reklamowymi i marketingowymi. Dobrym rozwiązaniem może być objęcie stanowisk kierowniczych i menedżerskich, na których studenci wykorzystają swoją wiedzę z obszaru zarządzania i marketingu.
Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie:
Absolwenci mogą także założyć własną działalność gospodarczą o profilu związanym z mediami cyfrowymi i z informatyką.
Dalsza część artykułu pod reklamą
Sprawdź w jakiej formie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:
Digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie studia niestacjonarne
Digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie studia stacjonarne
Sprawdź na jakim poziomie znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:
Digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie studia I stopnia
Dalsza część artykułu pod reklamą
Dalsza część artykułu pod reklamą
Dalsza część artykułu pod reklamą
Dalsza część artykułu pod reklamą
Miasta, które oferują studia na kierunku DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE
Dalsza część artykułu pod reklamą
Teraz najważniejsze |
Ciekawe
|
|
gdzie studiować |
|
|
Nadchodzące wydarzenia
nie polecam
czemu?