BRANDING & CONTENT MARKETING - STUDIA PODYPLOMOWE

BRANDING & CONTENT MARKETING - STUDIA PODYPLOMOWE

Studia na kierunku branding & content marketing - studia podyplomowe możesz podjąć na

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
    Więcej filtrów
    Poziom studiów
    Forma studiów
      Czas trwania
        Uniwersytet WSB Merito Opole

        Uniwersytet WSB Merito Opole

        Branding & content marketing - studia podyplomowe

        Studia na kierunku branding & content marketing to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.

        Studia na kierunku branding & content marketing - studia podyplomowe
        Rok akademicki 2024/2025
        Forma studiów zjazdy
        Poziom studiów studia podyplomowe

        Uczelnie

        Studia na kierunku branding & content marketing - studia podyplomowe możesz podjąć na | branding & content marketing - studia podyplomowe - uczelnie >

        Studia skierowane są głównie do osób, które rozpoczynają działalność marketingową, właścicieli małych oraz wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć, jak skutecznie zbudować markę, a także umocnić swoją pozycję na rynku pracy.

        Celem studiów jest m.in. rozwinięcie kompetencji marketingowych wśród obecnych i przyszłych specjalistów w tej dziedzinie.

         

        JAKIE WYMAGANIA REKRUTACYJNE?

        Rekrutacja na kierunek branding & content marketing zwykle otwarta jest dla wszystkich absolwentów studiów I lub II stopnia. Przeważnie nie jest wymagana konkretna wiedza ani doświadczenie. Studia mogą się wiązać z dodatkowymi opłatami, takimi jak np. czesne. O akceptacji kandydatów może decydować kolejność zgłoszeń, a na kierunku może być ograniczona ilość miejsc. Warto więc wcześniej zapoznać się z harmonogramem rekrutacji oraz zadbać o poprawność dokumentów.

        *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

         

        szczegółowe wymagania na uczelniach

        JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BRANDING & CONTENT MARKETING?

        Kierunek branding & content marketing jest prowadzony w trybie niestacjonarnym. Zajęcia prowadzone są zwykle przez wykwalifikowanych pracowników dydaktycznych uczelni oraz praktyków m.in. z branży kreatywnej i marketingu. Słuchacze mogą uczestniczyć w wykładach, na których zdobywają wiedzę teoretyczną oraz ćwiczeniach, które mogą mieć formę np. warsztatów czy case study. Mają również możliwość wzięcia udziału w dyskusjach, podczas których wymieniają się poglądami i doświadczeniem zawodowym. Studenci mają często także dostęp do dodatkowych materiałów przygotowanych przez specjalistów. Efekty kształcenia mogą być sprawdzane za pomocą m.in. testów semestralnych.

         

        1. Typ i tryb studiów:

        Studia na kierunku branding & content marketing możemy podzielić na:

        1. Typ                                                                   

         

        2. Tryb:

         

        2. Zdobywana wiedza i umiejętności

        Studenci kierunku branding & content marketing przygotowują się do wykonywania zadań związanych z szeroko pojętym marketingiem. Mogą dowiedzieć się, czym jest branding oraz zapoznać się z jego psychologicznymi podstawami. Słuchacze uczą się także zwykle tworzyć strategię działania w kontekście budowania marki. Mogą zapoznać się z trendami marketingowymi oraz dowiedzieć się, jaką rolę w dzisiejszym świecie pełnią media społecznościowe. Studenci będą mieli także często okazję zapoznać się z różnymi platformami i ich możliwościami marketingowymi. W trakcie zajęć mogą być także poruszone kwestie związane z content marketingiem i tworzeniem treści. Studenci mają często okazję dowiedzieć się, jak tworzyć materiały wideo i storytellingowe.

        Zagadnienia, które mogą się znaleźć w programie kierunku branding & content marketing, to np.:

        • podstawy brandingu
        • metodyka kształtowania wizerunku marki
        • prawne i etyczne aspekty w komunikacji marki

        Studenci mają też często możliwość uczestniczyć w zajęciach omawiających kwestie komunikacji. Mogą nauczyć się kontaktować z mediami oraz poznają podstawy prawa autorskiego w kontekście tworzenia treści.

         

        ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BRANDING & CONTENT MARKETING?

        Studia na kierunku branding & content marketing trwają przeważnie 1 rok (studia podyplomowe).

         

        JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU BRANDING & CONTENT MARKETING?

        Absolwenci kierunku branding & content marketing mają wiele możliwości podjęcia pracy. Mogą szukać zatrudnienia zarówno w prywatnych agencjach kreatywnych, jak i działach komunikacji administracji państwowej i samorządowej. Mają również możliwość znalezienia pracy w działach marketingowych danego przedsiębiorstwa. Absolwenci mogą być także odpowiedzialni za komunikację i działania wizerunkowe firmy. Są przygotowani do budowania i rozwijania marki już istniejącej lub stworzenia własnej. Studia mogą być także dobrym krokiem w stronę awansu.

        Możliwości zatrudnienia po ukończeniu kierunku branding & content marketing to m.in.:

        • agencje reklamowe
        • działy marketingowe

         

        Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

        Filtrowanie
        Województwo
        Poziom studiów

        Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

        Filtrowanie
        Województwo
        Poziom studiów

        Teraz najważniejsze

        kalkulator maturalny

        matura 2025

        arkusze maturalne

        wyniki matur 2024

        rekrutacja na studia

        studia

        kierunki studiów

        studia podyplomowe

         

        Ciekawe

         


        gdzie studiować

         

         

        Komentarze (0)