Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Studia na kierunku branding i content marketing to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.
Studia na kierunku branding i content marketing - studia podyplomowe | |
---|---|
Rok akademicki | 2024/2025 |
Forma studiów | zjazdy, online |
Poziom studiów | studia podyplomowe |
Uczelnie
Studia na kierunku branding i content marketing - studia podyplomowe możesz podjąć na w trybie online | branding i content marketing - studia podyplomowe - uczelnie >
Adresatami studiów są przede wszystkim osoby, które zajmują się komunikacją i kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw lub organizacji, a także właścicieli firm tworzących własną markę, którzy chcieliby rozwinąć umiejętności w tym zakresie.
W celu rekrutacji na kierunek branding i content marketing zwykle wystarczy wysłać zgłoszenie i dostarczyć odpowiednie dokumenty. Kandydaci powinni się legitymować dyplomem magistra, inżyniera lub licencjata. Studia mogą się wiązać z dodatkowymi opłatami, takimi jak np. czesne. O akceptacji kandydatów może decydować kolejność zgłoszeń, a na kierunku może obowiązywać limit miejsc. Warto więc wcześniej zapoznać się z terminami rekrutacji oraz zadbać o poprawność dokumentów.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
szczegółowe wymagania na uczelniach
Kierunek branding i content marketing jest realizowany w trybie niestacjonarnym. Zajęcia mogą być prowadzone online za pomocą narzędzi wspierających naukę na odległość. Wśród kadry kierunku mogą się znaleźć zarówno pracownicy akademiccy uczelni, jak i specjaliści z dziedziny marketingu czy branży kreatywnej. Słuchacze mogą uczestniczyć w wykładach, na których zdobywają niezbędną wiedzę teoretyczną, ale także w ćwiczeniach, które często mają formą interaktywną np. case study czy warsztatów. Studenci mogą mieć również możliwość wzięcia udziału w dyskusjach, podczas których wymieniają się poglądami oraz doświadczeniem. Często mają też dostęp do dodatkowych materiałów fizycznych lub elektronicznych. Efekty kształcenia mogą być sprawdzane za pomocą np. testów semestralnych.
Studia na kierunku branding i content marketing możemy podzielić na:
1. Typ
2. Tryb:
Studenci kierunku branding i content marketing zdobywają szeroką wiedzę na temat budowania marki i wizerunku. Mogą poznać psychologiczne podstawy marketingu oraz dowiedzieć się, co wpływa na decyzje zakupowe konsumentów. Często mają również możliwość uczestniczenia w zajęciach z design thinkingu w kontekście projektowania doświadczeń. W związku z rosnącym znaczeniem mediów społecznościowych w trakcie studiów słuchacze będą zwykle mogli zapoznać się z różnymi platformami oraz nauczyć się prowadzić działania marketingowe i internecie. Dodatkowo studenci zdobywają informacje na temat tworzenia treści oraz storytellingu, który może być skutecznym narzędziem w budowaniu marki.
Zagadnienia, które mogą się znaleźć w programie kierunku branding i content marketing, to np.:
Słuchacze uczą się także zwykle budować strategię marki na podstawie m.in. analizy konsumenta czy konkurencji. Mogą dowiedzieć się m.in., czym jest metoda SMART, na czym polega rebranding i w jaki sposób można go wykorzystać.
Studia na kierunku branding i content marketing trwają przeważnie 1 rok (studia podyplomowe).
Absolwenci kierunku branding i content marketing mogą szukać zatrudnienia zarówno w prywatnych przedsiębiorstwach, jak i jednostkach administracji publicznej. Mają możliwość podjęcia pracy w agencjach kreatywnych i marketingowych, zajmując się kreowaniem wizerunku firmy czy organizacji. Absolwenci mogą także spróbować zatrudnić się w działach marketingowych konkretnego przedsiębiorstwa. Są przygotowani do budowania i rozwijania marki już istniejącej lub stworzenia własnej. Dzięki zdobytej wiedzy i nowym umiejętnościom absolwenci mogą się także starać o awans na wyższe stanowiska.
Możliwości zatrudnienia po ukończeniu kierunku branding i content marketing to m.in.:
Miasta, które oferują studia na kierunku BRANDING I CONTENT MARKETING - STUDIA PODYPLOMOWE
Teraz najważniejsze |
Ciekawe
|
|
gdzie studiować |
|
|
Nadchodzące wydarzenia