BRANDING I CONTENT MARKETING - STUDIA PODYPLOMOWE

BRANDING I CONTENT MARKETING - STUDIA PODYPLOMOWE

Studia na kierunku branding i content marketing - studia podyplomowe możesz podjąć na w trybie online

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
    Więcej filtrów
    Poziom studiów
    Forma studiów
    Czas trwania
      Uniwersytet WSB Merito Warszawa

      Uniwersytet WSB Merito Warszawa

      Uniwersytet WSB Merito Chorzów

      Uniwersytet WSB Merito Chorzów

      Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu

      Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu

      Uniwersytet WSB Merito Szczecin

      Uniwersytet WSB Merito Szczecin

      Branding i content marketing - studia podyplomowe

      Studia na kierunku branding i content marketing to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.

      Studia na kierunku branding i content marketing - studia podyplomowe
      Rok akademicki 2024/2025
      Forma studiów zjazdy, online
      Poziom studiów studia podyplomowe

      Uczelnie

      Studia na kierunku branding i content marketing - studia podyplomowe możesz podjąć na w trybie online | branding i content marketing - studia podyplomowe - uczelnie >

      Adresatami studiów są przede wszystkim osoby, które zajmują się komunikacją i kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw lub organizacji, a także właścicieli firm tworzących własną markę, którzy chcieliby rozwinąć umiejętności w tym zakresie.

       

      JAKIE WYMAGANIA REKRUTACYJNE?

      W celu rekrutacji na kierunek branding i content marketing zwykle wystarczy wysłać zgłoszenie i dostarczyć odpowiednie dokumenty. Kandydaci powinni się legitymować dyplomem magistra, inżyniera lub licencjata. Studia mogą się wiązać z dodatkowymi opłatami, takimi jak np. czesne. O akceptacji kandydatów może decydować kolejność zgłoszeń, a na kierunku może obowiązywać limit miejsc. Warto więc wcześniej zapoznać się z terminami rekrutacji oraz zadbać o poprawność dokumentów.

      *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

       

      szczegółowe wymagania na uczelniach

      JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BRANDING I CONTENT MARKETING?

      Kierunek branding i content marketing jest realizowany w trybie niestacjonarnym. Zajęcia mogą być prowadzone online za pomocą narzędzi wspierających naukę na odległość. Wśród kadry kierunku mogą się znaleźć zarówno pracownicy akademiccy uczelni, jak i specjaliści z dziedziny marketingu czy branży kreatywnej. Słuchacze mogą uczestniczyć w wykładach, na których zdobywają niezbędną wiedzę teoretyczną, ale także w ćwiczeniach, które często mają formą interaktywną np. case study czy warsztatów. Studenci mogą mieć również możliwość wzięcia udziału w dyskusjach, podczas których wymieniają się poglądami oraz doświadczeniem. Często mają też dostęp do dodatkowych materiałów fizycznych lub elektronicznych. Efekty kształcenia mogą być sprawdzane za pomocą np. testów semestralnych.

       

      1. Typ i tryb studiów:

      Studia na kierunku branding i content marketing możemy podzielić na:

      1. Typ                                                                   

       

      2. Tryb:

       

      2. Zdobywana wiedza i umiejętności

      Studenci kierunku branding i content marketing zdobywają szeroką wiedzę na temat budowania marki i wizerunku. Mogą poznać psychologiczne podstawy marketingu oraz dowiedzieć się, co wpływa na decyzje zakupowe konsumentów. Często mają również możliwość uczestniczenia w zajęciach z design thinkingu w kontekście projektowania doświadczeń. W związku z rosnącym znaczeniem mediów społecznościowych w trakcie studiów słuchacze będą zwykle mogli zapoznać się z różnymi platformami oraz nauczyć się prowadzić działania marketingowe i internecie. Dodatkowo studenci zdobywają informacje na temat tworzenia treści oraz storytellingu, który może być skutecznym narzędziem w budowaniu marki.

      Zagadnienia, które mogą się znaleźć w programie kierunku branding i content marketing, to np.:

      • istota brandingu
      • podstawy marki
      • content marketing jako narzędzie budowania marki
      • relacje z mediami

      Słuchacze uczą się także zwykle budować strategię marki na podstawie m.in. analizy konsumenta czy konkurencji. Mogą dowiedzieć się m.in., czym jest metoda SMART, na czym polega rebranding i w jaki sposób można go wykorzystać.

       

      ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BRANDING I CONTENT MARKETING?

      Studia na kierunku branding i content marketing trwają przeważnie 1 rok (studia podyplomowe).

       

      JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU BRANDING I CONTENT MARKETING?

      Absolwenci kierunku branding i content marketing mogą szukać zatrudnienia zarówno w prywatnych przedsiębiorstwach, jak i jednostkach administracji publicznej. Mają możliwość podjęcia pracy w agencjach kreatywnych i marketingowych, zajmując się kreowaniem wizerunku firmy czy organizacji. Absolwenci mogą także spróbować zatrudnić się w działach marketingowych konkretnego przedsiębiorstwa. Są przygotowani do budowania i rozwijania marki już istniejącej lub stworzenia własnej. Dzięki zdobytej wiedzy i nowym umiejętnościom absolwenci mogą się także starać o awans na wyższe stanowiska.

      Możliwości zatrudnienia po ukończeniu kierunku branding i content marketing to m.in.:

      • agencje reklamowe
      • działy marketingowe

       

      Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

      Filtrowanie
      Województwo
      Poziom studiów

      Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

      Filtrowanie
      Województwo
      Poziom studiów

      Miasta, które oferują studia na kierunku BRANDING I CONTENT MARKETING - STUDIA PODYPLOMOWE

      Teraz najważniejsze

      kalkulator maturalny

      matura 2025

      arkusze maturalne

      wyniki matur 2024

      rekrutacja na studia

      studia

      kierunki studiów

      studia podyplomowe

       

      Ciekawe

       


      gdzie studiować

       

       

      Komentarze (0)