BRANDING I CONTENT MARKETING - STUDIA PODYPLOMOWE

BRANDING I CONTENT MARKETING - STUDIA PODYPLOMOWE

Dodaj do ulubionych

Branding i content marketing - studia podyplomowe

Studia na kierunku branding i content marketing to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.

Studia na kierunku branding i content marketing - studia podyplomowe
Rok akademicki 2023/2024
Forma studiów zjazdy, online
Poziom studiów studia podyplomowe

Uczelnie

Studia na kierunku lub specjalności branding i content marketing - studia podyplomowe możesz podjąć na 4 niepublicznych (prywatnych) szkołach wyższych w trybie online | branding i content marketing - studia podyplomowe - uczelnie >

Adresatami studiów są przede wszystkim osoby, które zajmują się komunikacją i kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw lub organizacji, a także właścicieli firm tworzących własną markę, którzy chcieliby rozwinąć umiejętności w tym zakresie.

 

JAKIE WYMAGANIA REKRUTACYJNE?

W celu rekrutacji na kierunek branding i content marketing zwykle wystarczy wysłać zgłoszenie i dostarczyć odpowiednie dokumenty. Kandydaci powinni się legitymować dyplomem magistra, inżyniera lub licencjata. Studia mogą się wiązać z dodatkowymi opłatami, takimi jak np. czesne. O akceptacji kandydatów może decydować kolejność zgłoszeń, a na kierunku może obowiązywać limit miejsc. Warto więc wcześniej zapoznać się z terminami rekrutacji oraz zadbać o poprawność dokumentów.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

 

szczegółowe wymagania na uczelniach

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK BRANDING I CONTENT MARKETING - STUDIA PODYPLOMOWE

Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie

Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie

Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

Wyższa Szkoła Bankowa w Szczecinie

Wyższa Szkoła Bankowa w Szczecinie

Wyższa Szkoła Bankowa w Warszawie

Wyższa Szkoła Bankowa w Warszawie

Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie

JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BRANDING I CONTENT MARKETING?

Kierunek branding i content marketing jest realizowany w trybie niestacjonarnym. Zajęcia mogą być prowadzone online za pomocą narzędzi wspierających naukę na odległość. Wśród kadry kierunku mogą się znaleźć zarówno pracownicy akademiccy uczelni, jak i specjaliści z dziedziny marketingu czy branży kreatywnej. Słuchacze mogą uczestniczyć w wykładach, na których zdobywają niezbędną wiedzę teoretyczną, ale także w ćwiczeniach, które często mają formą interaktywną np. case study czy warsztatów. Studenci mogą mieć również możliwość wzięcia udziału w dyskusjach, podczas których wymieniają się poglądami oraz doświadczeniem. Często mają też dostęp do dodatkowych materiałów fizycznych lub elektronicznych. Efekty kształcenia mogą być sprawdzane za pomocą np. testów semestralnych.

 

1. Typ i tryb studiów:

Studia na kierunku branding i content marketing możemy podzielić na:

1. Typ                                                                   

 

2. Tryb:

 

2. Zdobywana wiedza i umiejętności

Studenci kierunku branding i content marketing zdobywają szeroką wiedzę na temat budowania marki i wizerunku. Mogą poznać psychologiczne podstawy marketingu oraz dowiedzieć się, co wpływa na decyzje zakupowe konsumentów. Często mają również możliwość uczestniczenia w zajęciach z design thinkingu w kontekście projektowania doświadczeń. W związku z rosnącym znaczeniem mediów społecznościowych w trakcie studiów słuchacze będą zwykle mogli zapoznać się z różnymi platformami oraz nauczyć się prowadzić działania marketingowe i internecie. Dodatkowo studenci zdobywają informacje na temat tworzenia treści oraz storytellingu, który może być skutecznym narzędziem w budowaniu marki.

Zagadnienia, które mogą się znaleźć w programie kierunku branding i content marketing, to np.:

  • istota brandingu
  • podstawy marki
  • content marketing jako narzędzie budowania marki
  • relacje z mediami

Słuchacze uczą się także zwykle budować strategię marki na podstawie m.in. analizy konsumenta czy konkurencji. Mogą dowiedzieć się m.in., czym jest metoda SMART, na czym polega rebranding i w jaki sposób można go wykorzystać.

 

ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BRANDING I CONTENT MARKETING?

Studia na kierunku branding i content marketing trwają przeważnie 1 rok (studia podyplomowe).

 

JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU BRANDING I CONTENT MARKETING?

Absolwenci kierunku branding i content marketing mogą szukać zatrudnienia zarówno w prywatnych przedsiębiorstwach, jak i jednostkach administracji publicznej. Mają możliwość podjęcia pracy w agencjach kreatywnych i marketingowych, zajmując się kreowaniem wizerunku firmy czy organizacji. Absolwenci mogą także spróbować zatrudnić się w działach marketingowych konkretnego przedsiębiorstwa. Są przygotowani do budowania i rozwijania marki już istniejącej lub stworzenia własnej. Dzięki zdobytej wiedzy i nowym umiejętnościom absolwenci mogą się także starać o awans na wyższe stanowiska.

Możliwości zatrudnienia po ukończeniu kierunku branding i content marketing to m.in.:

  • agencje reklamowe
  • działy marketingowe

 

Zobacz inne kierunki Zarządzanie i Marketing - podyplomowe

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

Zobacz inne kierunki Zarządzanie i Marketing

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU BRANDING I CONTENT MARKETING - STUDIA PODYPLOMOWE

Komentarze (0)

wsaib

Popularne

studia

matura 2023

 

 

Teraz najważniejsze

matura 2023

zmiany na maturze 2023

arkusze maturalne

wyniki matur 2022

rekrutacja na studia

studia

kierunki studiów

studia podyplomowe

 

Ciekawe

 


gdzie studiować

 

 

Nadchodzące wydarzenia

  • ulica Rzemieślnicza 5, 81-855 Sopot https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=sopocka%20szko%C5%82a%20wy%C5%BCsza https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/59f1e-sans-sopot.jpg Sopocka Akademia Nauk Stosowanych
  • Wydział Nauk Społecznych, Wydział Humanistyczny, Wydział Teologiczny oraz Wydział Prawa i Administracji UŚ https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJq50dkTbOFkcR6qGXE6SyeGo https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/397da-US-Katowice.jpg Uniwersytet Śląski w Katowicach
  • ul. Kowalska 5 20-115 Lublin https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJ73HP7UFXIkcR6V4MugltyWs https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/9778e-collegium-humanum.jpg Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Lublinie)
  • ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00 – 908 Warszawa 46 https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJ8WBAKPfKHkcRBWVI4EFdjeM https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/113ce-wat.jpg Wojskowa Akademia Techniczna w Warszawie
  • Uniwersytet Zielonogórski, Kampus A, budynek A-29, ul. prof. Z. Szafrana 4a, Zielona Góra https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=uniwersytet%20zielonog%C3%B3rski https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/acf58-uniwersytet-zielona-gora.jpg Uniwersytet Zielonogórski
  • Wrocław https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJuZqGraPpD0cRMBocD0T8VY8 https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/d8caa-awl-wroclaw.jpg Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu