Biznes e-commerce to propozycja kształcenia, która wprowadza zainteresowanych w obszar zagadnień dotyczących handlu elektronicznego. Studenci dowiadują się jak rozpocząć i prowadzić działalność handlową za pośrednictwem Internetu, budować pozytywny wizerunek marki lub firmy, optymalizować procesy sprzedażowe oraz jak zwiększyć efektywność komunikacji o wysokiej jakości.
W toku kształcenia studenci poznają istotę i uwarunkowania handlu elektronicznego, prawne aspekty funkcjonowania handlu elektronicznego, determinanty wzrostu e-commerce, zasady budowania strategii e-handlu, jak również narzędzia e-marketingu oraz etyczne aspekty handlu w Internecie. Oprócz tego, poruszają się po zagadnieniach: mikroekonomii i makroekonomii, matematyki finansowej, sprawozdawczości finansowej, zasad zarządzania finansami czy zasad zarządzania zasobami ludzkimi.
Co po studiach? Absolwenci ścieżki kształcenia Biznes e-commerce przygotowani są do pracy w małych i średnich przedsiębiorstwach, działach e-commerce i marketingu, sklepach i platformach handlowych online czy agencjach reklamowych.