Marketing w internecie

Marketing w internecie

Marketing w internecie studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Marketing w Internecie to propozycja kształcenia, która dostarcza wiedzy i praktycznych umiejętności potrzebnych do samodzielnego projektowania i realizacji kampanii reklamowych, w sposób zapewniający osiąganie założonych celów organizacji. To studia, które zwracają uwagę na fakt, że funkcjonowanie na współczesnym rynku, charakteryzującym się dużą konkurencyjnością, wymaga realizowania efektywnych działań komunikacyjnych, w tym przede wszystkim reklamowych.

W toku kształcenia studenci Marketingu w Internecie zaznajamiają się między innymi z: budowaniem marki w Internecie, strategiami komunikacji marki, technologiami marketingowymi, tworzeniem stron internetowych, narzędziami mediów społecznościowych, a także zagadnieniami z obszaru public relations.

Absolwenci tej ścieżki kształcenia wyróżniają się gruntowną wiedzą z zakresu brandingu, reklamy, nowoczesnych technologii oraz budowania skutecznych kampanii marketingowych. Z pozyskanym wykształceniem mogą pracować między innymi w: agencjach reklamowych, agencjach marketingowych, agencjach public relations, redakcjach portali internetowych, biurach rzeczników prasowych oraz działach promocji i marketingu różnego rodzaju przedsiębiorstw.

 

Uczelnie, gdzie Marketing w internecie jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach

Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach

Komentarze (0)