Marketing i zarządzanie organizacją eventów

Marketing i zarządzanie organizacją eventów

Marketing i zarządzanie organizacją eventów studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Marketing i zarządzanie organizacją eventów to propozycja kształcenia, która wprowadza zainteresowanych w przestrzeń zagadnień związanych z zarządzaniem eventami i marketingiem eventowym. To studia dla tych, którzy poważnie myślą o organizacji eventów oraz tworzeniu przestrzeni reklamowej w obszarze wydarzeń zorganizowanych.

W toku studiów studenci Marketingu i zarządzania organizacją eventów zaznajamiają się z: zasadami planowania i organizacji eventów, psychologią reklamy, strategiami marketingowymi, zarządzaniem projektami, podstawami komunikacji społecznej, prawnymi i organizacyjnymi aspektami organizacji eventów, jak również specyfiką pracy menedżera eventów.

Co po studiach? Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu nauki? Absolwenci Marketingu i zarządzania organizacją eventów wyróżniają się wiedzą i umiejętności, dzięki którym mogą znaleźć zatrudnienie na takich stanowiskach jak: asystent do spraw organizacji eventów, event manager czy specjalista do spraw organizacji imprez.

 

Uczelnie, gdzie Marketing i zarządzanie organizacją eventów jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Rzeszowie)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Rzeszowie)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Poznaniu)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Poznaniu)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia we Wrocławiu)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia we Wrocławiu)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Szczecinie)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Szczecinie)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Komentarze (0)