Branding miast i regionów

Branding miast i regionów

Studia na kierunku branding miast i regionów możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
Więcej filtrów
Poziom studiów
Forma studiów
Czas trwania
Uniwersytet Szczeciński

Uniwersytet Szczeciński

Branding miast i regionów stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata ,
forma: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku branding miast i regionów

Branding miast i regionów studia - kierunek studiów

Studia na kierunku Branding miast i regionów to studia licencjackie lub magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata (studia I stopnia) lub 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata lub magistra).
 

Studia na kierunku branding miast i regionów
Rok akademicki 2024/2025
Forma studiów stacjonarne, niestacjonarne
Poziom studiów studia I i II stopnia
Czas trwania 3 lata (studia I stopnia), 2 lata (studia II stopnia)

Uczelnie

Studia na kierunku branding miast i regionów możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym | branding miast i regionów - uczelnie >

Opis kierunku

Studia na kierunku Branding miast i regionów dają studentom możliwość zdobycia m.in. wiedzy i umiejętności o podstawowych narzędziach i formach interakcji miast i regionów z otoczeniem czy zasad tworzenia różnych form przedsiębiorczości, zwłaszcza funkcjonowania rynku usług specjalistycznych związanych z promocją miast i regionów.

 

Wymagania

W procesie rekrutacji na studia 2024/2025 na kierunku Branding miast i regionów najczęściej wymagane przedmioty maturalne to: biologia, chemia, fizyka i astronomia, fizyka, matematyka, geografia, historia, informatyka, język obcy, język polski, filozofia, wiedza o społeczeństwie.

*Wymagania mogą się różnić w zależności od uczelni oraz trybu studiów (szczegółowe wymagania w dziale poniżej).

 

Praca po studiach

Studia na kierunku Branding miast i regionów dają ich absolwentom możliwość znalezienia pracy m.in. w urzędach administracji samorządowej i państwowej, jednostkach wykoanwczych, które realizują zadania z zakresu promocji i brandingu czy w agencjach reklamowych.

 

JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE? / WYMAGANIA REKRUTACYJNE

Rekrutacja na studia na kierunek Branding miast i regionów, w przypadku studiów I stopnia, wymaga od kandydatów egzaminów maturalnych z konkretnych przedmiotów. Z kolei rekrutacja na studia II stopnia bierze pod uwagę ocenę na dyplomie i jest skierowana do absolwentów studiów co najmniej pierwszego stopnia.

Najczęściej wymagane przedmioty maturalne w procesie rekrutacyjnym na studia na kierunku Branding miast i regionów:

  • biologia,
  • chemia,
  • filozofia,
  • fizyka,
  • fizyka i astronomia,
  • geografia,
  • historia,
  • informatyka,
  • język obcy,
  • język polski,
  • matematyka,
  • wiedza o społeczeństwie

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

szczegółowe wymagania na uczelniach

Branding miast i regionów - zasady rekrutacji

  • Terminy rekrutacji

  • Czas trwania

  • Przedmioty maturalne

  • Limity

  • Progi

Dalsza część artykułu pod reklamą

Wiedza, którą zdobędziesz, studiując Branding miast i regionów:

Studia na kierunku Branding miast i regionów dają studentom możliwość zdobycia wiedzy i umiejętności z zakresu m.in. zasad i mechanizmów funkcjonowania instytucji społecznych i gospodarczych, które związane są z organizacją w zakresie budowania i pozycjonowania marek lokalnych i regionalnych. Mogą również poznać zasady prawidłowego planowania i realizowania przedsięwzięć i kampanii brandingowych, promocyjnych i wizerunkowych czy mechanizmy organizacji wsparcia finansowego i informacyjnego.

Studenci kierunku Branding miast i regionów mogą także zdobyć wiedzę w zakresie uwarunkowań różnego rodzaju, np. organizacyjnych, finansowych czy prawnych różnych rodzajów działalności zawodowej w sferze brandingu miast i regionów.

Przykładowe przedmioty oferowane przez uczelnie na kierunku Branding miast i regionów to: design i architektura marki miast i regionów, kreowanie wizerunku miast i regionów, systemy i techniki informatyczne w gospodarce miejskiej czy narzędzia informatyczne w brandingu terytorialnym.

 

Dalsza część artykułu pod reklamą

JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BRANDING MIAST I REGIONÓW?

Branding miast i regionów to kierunek studiów oferowany przez szkoły wyższe, skierowany przede wszystkim do osób, które chcą zajmować się w przyszłości m.in. strategiami komunikacyjnymi nowoczesnego miasta i regionu, z wykorzystaniem nowych kanałów komunikacji. Program studiów zakłada, że studenci zdobędą wiedzę i umiejętności np. z zakresu podstawowych form i narzędzi form interakcji miast i regionów z otoczeniem.

Kierunki studiów takie jak Branding miast i regionów dają studentom możliwość wyboru specjalności, dzięki czemu mogą uczestniczyć w zajęciach zgodnych z ich zainteresowaniami i przyszłymi planami zaowodywmi. Przykładowe specjalności na tym kierunku to menadżer brandingu miast i regionów czy kreowania marek lokalnych.

W programie studiów przewidziane są zajęcia w laboratoriach, a także inne innowacyjne formy, jak np. gry decyzyjne czy tworzenie autorskich projektów.

 

1. Typ i tryb studiów:

 

Studia na kierunku Branding miast i regionów możemy podzielić na:

1. Poziom:

2. Forma:

Dalsza część artykułu pod reklamą

ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BRANDING MIAST I REGIONÓW?

Studia na kierunku Branding miast i regionów trwają 3 lata (studia I stopnia) lub 2 lata (studia II stopnia).

 

Dalsza część artykułu pod reklamą

JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU BRANDING MIAST I REGIONÓW

Studia na kierunku Branding miast i regionów dają ich absolwentom możliwość znalezienia pracy m.in. w urzędach administracji państwowej i samorządowej, które związane są z promocją i brandingiem oraz kształtowaniem interakcji społecznych, a także w agencjach reklamowych działających w obszarze interakcji regionalnej i miejskiej. Absolwenci tego kierunku mogą także znaleźć zatrudnienie w organiazcjach pozarządowych i instytucjach otoczenia biznesu, które angażują się w promocję i branding na poziomie lokalnym oraz regionalnym.

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku Branding miast i regionów:

  • urzędy administracji państwowej i samorządowej,
  • agencje reklamowe,
  • organizacje pozarząowe i instytucje otoczenia biznesu,
  • struktury UE w zakresie kształtowania polityki brandingu i promocji miast i regionów,
  • instytucje zajmujące się wykorzystaniem środków unijnych na cele rozwoju terytorialnego.

Dalsza część artykułu pod reklamą

Poziom i forma studiów

Sprawdź w jakiej formie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

Branding miast i regionów studia niestacjonarne

Branding miast i regionów studia stacjonarne

Sprawdź na jakim poziomie znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

Branding miast i regionów studia I stopnia

Branding miast i regionów studia II stopnia

Dalsza część artykułu pod reklamą

Specjalności / ścieżki kształcenia na kierunku branding miast i regionów

Filtrowanie
Województwo
Miasto
Poziom studiów
Forma studiów

Dalsza część artykułu pod reklamą

Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

Filtrowanie
Województwo
Poziom studiów

Dalsza część artykułu pod reklamą

Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

Filtrowanie
Województwo
Poziom studiów

Dalsza część artykułu pod reklamą

Miasta, które oferują studia na kierunku Branding miast i regionów

Dalsza część artykułu pod reklamą

Teraz najważniejsze

kalkulator maturalny

matura 2025

arkusze maturalne

wyniki matur 2024

rekrutacja na studia

studia

kierunki studiów

studia podyplomowe

 

Ciekawe

 


gdzie studiować

 

 

Nadchodzące wydarzenia

Komentarze (0)