Staże Staż w Dziale Strategii Aktywacji Konsumenckiej Warszawa, mazowieckie

Staże Staż w Dziale Strategii Aktywacji Konsumenckiej Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Staż w Dziale Strategii Aktywacji Konsumenckiej

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Nr ref. 95923

Opis stanowiska

Czym będziesz się zajmować?

  • koordynacją procesów obsługi konsumentów (w tym także kampanii marketingowych), mając na celu zapewnienie najwyższej jakości obsługi zgłoszeń konsumentów (infolinia, email)
  • współpracą z agencjami zewnętrznymi i weryfikacją jakości ich pracy
  • zapewnieniem niezbędnych narzędzi do sprawnego działania infolinii m.in. przygotowywaniem zasad prowadzenia konwersacji, wzorów odpowiedzi, materiałów treningowych i wytycznych dla konsultantów
  • współtworzeniem kampanii aktywacyjnych dla naszych konsumentów z użyciem narzędzi digital, jak i off-line (np. aktywacje w kanale Horeca, podczas Festiwali, czy w punktach Detalu Niezależnego)

Wymagania

Będzie Ci łatwiej realizować powyższe zadania, jeśli:

  • posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie nauki (preferowane kierunki związane z marketingiem, zarządzaniem, prowadzeniem projektów i pokrewne)
  • posiadasz pierwsze doświadczenia w obszarze prowadzenia projektów związanych z obsługą konsumenta (preferowana branża FMCG) - będzie to dodatkowy atut
  • znasz język angielski w stopniu pozwalającym na płynną komunikację w międzynarodowym środowisku
  • bardzo dobrze znasz MS Excel oraz inne aplikacje z pakietu MS Office
  • możesz pracować w wymiarze minimum 30h tygodniowo

Oferujemy

  • płatny, sześciomiesięczny staż z możliwością przedłużenia
  • rozwój poprzez udział w ciekawych i odpowiedzialnych projektach
  • pracę w otwartej atmosferze, w zgranym zespole ludzi, którzy lubią się dzielić wiedzą
  • pracę w elastycznych godzinach i trybie hybrydowym
  • konkrety, bo już podczas rozmowy kwalifikacyjnej poznasz swojego przyszłego przełożonego, który opowie Ci, czym dokładnie będziesz się zajmował/-a podczas stażu i z kim będziesz pracować

Komentarze (0)