Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Marketing i handel to propozycja kształcenia, która pozwala pozyskać dogłębną wiedzę na temat procesów rynkowych, mechanizmów wywierania wpływu na konsumentów, kształtowania procesów sprzedaży, jak również zawierania umów.
Studenci wybierający tę ścieżkę nauki zdobywają kompetencje w zakresie: zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej, tworzenia strategii działań marketingowych, kreowania marki produktów i organizacji, budowania relacji z klientami, kształtowania relacji z dostawcami i innymi elementami otoczenia organizacji, modelowania danych w marketingu i handlu, jak również prowadzenia negocjacji i zawierania umów.
Co po studiach? Jak może wyglądać przyszłość zawodowa po ukończeniu Marketingu i handlu? Absolwenci tej ścieżki kształcenia posiadają wiedzę i umiejętności, dzięki którym mogą znaleźć zatrudnienie między innymi w: przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i usługowych, agencjach reklamowych, organizacjach badania rynku, organizacjach pozarządowych, urzędach i jednostkach samorządu terytorialnego, firmach doradczych i konsultingowych.