Jesteśmy liderem rynku drogeryjnego w Polsce. Dziś mamy ponad 1.200 drogerii, 700 tys. klientów dziennie, stworzyliśmy 17 tys. miejsc pracy. Wiele razy Polacy wybrali Rossmanna swoją ulubioną drogerią. Od konkurencji wyróżnia nas szeroka oferta i to na „każdą kieszeń”. Przyjazna obsługa i świetne lokalizacje - to nasze kolejne atuty. Nasze sklepy otwieramy w całej Polsce natomiast swoją Centralę mamy w Łodzi. Wraz z rozwojem naszej sieci i otwieraniem co roku nowych kilkudziesięciu sklepów, rozbudowujemy poszczególne działy w centrali, aby jeszcze sprawniej realizować biznesowe założenia Rossmanna.
Miejsce: Łódź, łódzkie
Opis stanowiska
Czy pasjonujesz się światem digital marketingu i pragniesz rozwijać swoje umiejętności w zarządzaniu własnymi mediami? Dołącz do nas i bądź częścią zespołu, który wdraża innowacyjne strategie digital marketingu, zarządza treściami na stronach internetowych i aplikacjach mobilnych oraz analizuje wyniki, by stale optymalizować naszą obecność online. Jeśli masz doświadczenie w digital marketingu, potrafisz tworzyć angażujące treści i analizować dane, a także cenisz sobie współpracę w zespole, to ta oferta jest dla Ciebie!
Twój zakres obowiązków
Wymagania
Oferujemy