Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Social media & digital marketing to propozycja kształcenia, która wprowadza studentów w przestrzeń zagadnień związanych z digital marketingiem, mediami społecznościowymi oraz public relations. W toku kształcenia poznają oni między innymi: panele reklamowe portali społecznościowych, zasady tworzenia reklam, zasady analityki kampanii, zasady doboru influencerów do danego projektu oraz zasady współpracy z nimi, narzędzia wykorzystywane podczas analizy konkurencji w social mediach, a także narzędzia wykorzystywane do analizy zainteresowań grup odbiorców.
Social media & digital marketing to możliwość dokładnego zaznajomienia się z marketingiem internetowym, strategiami marketingowymi, narzędziami i technikami tworzenia treści oraz planowaniem skutecznych kampanii medialnych. Studia praktycznie przygotowują do prowadzenia efektywnej współpracy z influencerami, prowadzenia skutecznych kampanii w mediach społecznościowych, dobierania narzędzi oraz kanałów działań marketingowych w zależności od celów danej marki, analizowania wyników prowadzonych działań marketingowych.
Absolwenci omawianej ścieżki kształcenia mogą zatem znaleźć zatrudnienie przede wszystkim w roli specjalistów do spraw marketingu internetowego, specjalistów do spraw reklamy w mediach społecznościowych, copywriterów czy specjalistów do spraw public relations.