Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Reklama i promocja on- line to propozycja kształcenia, która adresowana jest do osób zainteresowanych pozyskaniem wiedzy i umiejętności, stanowiących podstawę do pracy we współczesnych agencjach kreatywnych, firmach zajmujących się kreowaniem wizerunku firmy w Internecie czy prowadzeniem sprzedaży.
W toku studiów studenci Reklamy i promocji on- line zaznajamiają się między innymi z: zasadami prowadzenia ewidencji księgowej, zasadami pracy projektowej, teoriami i technikami skutecznej komunikacji w biznesie, zasadami planowania i organizowania działań marketingowych, metodami analizy i oceny sytuacji finansowej przedsiębiorstwa, normami i standardami w procesach planowania zatrudnienia. Ponadto, poruszają się po zagadnieniach: reklamy i sponsoringu, projektowania witryn internetowych, analityki internetowej, technik obróbki audio- video, jak również metod i technik zarządzania jakością.
Jak już wspomnieliśmy, omawiana ścieżka kształcenia przygotowuje przede wszystkim do pracy w agencjach kreatywnych, jak również w agencjach reklamowych, agencjach marketingowych czy redakcjach portali internetowych.