Branding i komunikacja marki

Branding i komunikacja marki

Branding i komunikacja marki studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Branding i komunikacja marki to propozycja kształcenia, adresowana do osób zainteresowanych pozyskaniem interdyscyplinarnej wiedzy z zakresu nauk humanistycznych, a w szczególności na temat licznych elementów i rodzajów komunikacji. Studia pozwalają zapoznać się z zagadnieniami komunikacji społecznej, komunikacji w sieci, komunikacji z klientem, kultury audiowizualnej, kultury języka, fotografii, a także sztuki i kultury współczesnej.

Realizowane w toku studiów zajęcia poświęcone są między innymi: psychologii społecznej, zarządzaniu zasobami ludzkimi, zarządzaniu jakością, mediacjom i negocjacjom biznesowym, zarządzaniu projektami, a także budowaniu marki, strategiom zarządzania marką, projektowaniu graficznemu czy trendom kulturowo- społecznym.

Absolwenci omawianej ścieżki kształcenia wyróżniają się jasno określoną wiedzą oraz konkretnymi umiejętnościami. Potrafią komunikować się w kontekście kulturowo-społecznym w celu wzmocnienia siły i pozycji marki firmy, instytucji i marki osobistej, a także posługiwać się różnymi narzędziami, przydatnymi w działaniach marketingowych. Z pozyskanym wykształceniem mogą znaleźć pracę na stanowiskach specjalisty lub menedżera, w miejscach związanych z zarządzaniem marką, marketingiem, promocją, reklamą oraz komunikacją z klientem.

 

Uczelnie, gdzie Branding i komunikacja marki jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach

Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach

Komentarze (0)