Praca Digital Product Manager Łódź, łódzkie

Praca Digital Product Manager Łódź, łódzkie

ROSSMANN profil

Jesteśmy liderem rynku drogeryjnego w Polsce. Dziś mamy ponad 1.200 drogerii, 700 tys. klientów dziennie, stworzyliśmy 17 tys. miejsc pracy. Wiele razy Polacy wybrali Rossmanna swoją ulubioną drogerią. Od konkurencji wyróżnia nas szeroka oferta i to na „każdą kieszeń”. Przyjazna obsługa i świetne lokalizacje - to nasze kolejne atuty. Nasze sklepy otwieramy w całej Polsce natomiast swoją Centralę mamy w Łodzi. Wraz z rozwojem naszej sieci i otwieraniem co roku nowych kilkudziesięciu sklepów, rozbudowujemy poszczególne działy w centrali, aby jeszcze sprawniej realizować biznesowe założenia Rossmanna.

Firma: ROSSMANN | Digital Product Manager

Miejsce: Łódź, łódzkie

Opis stanowiska

Masz pasję do rozwoju produktów cyfrowych i chcesz przyczynić się do budowania lojalności użytkowników w dynamicznej firmie z branży retail? Poszukujemy kreatywnej osoby, która będzie odpowiedzialna za strategię rozwoju naszej aplikacji mobilnej i strony internetowej, dbając o zaangażowanie użytkowników oraz efektywność działań. Jeżeli masz doświadczenie w zarządzaniu cyklem życia produktów cyfrowych, uwielbiasz tworzyć strategie zwiększające lojalność użytkowników, a współpraca z zespołami technicznymi, UX/UI oraz analitycznymi to Twoja mocna strona, to jesteś kandydatem, którego szukamy!

Twój zakres obowiązków

  • opracowywanie strategii rozwoju aplikacji mobilnej i strony internetowej z naciskiem na wzmacnianie lojalności użytkowników,
  • wdrażanie elementów i usług, które angażują użytkowników i zwiększają ich zaangażowanie,
  • zarządzanie cyklem życia produktu, włączając w to planowanie, projektowanie, wdrożenie i analizę wyników,
  • ustalanie wskaźników KPI i śledzenie, czy strategia działa zgodnie z założonym planem,
  • bliska współpraca z różnymi zespołami, w tym programistami, projektantami UX/UI, analitykami danych i testerami w celu skutecznego dostarczania nowych funkcjonalności,
  • analiza konkurencji oraz nowych trendów w obszarze lojalności użytkowników.

Wymagania

  • minimum 3 lata doświadczenia w pracy na analogicznym stanowisku, idealnie w branży retail,
  • pasja do rozwoju produktów cyfrowych oraz wizja, jak zwiększyć lojalność i zaangażowanie użytkowników,
  • doskonała zdolność komunikacji i pracy z różnymi zespołami,
  • tworzenie czytelnej i szczegółowej specyfikacji do produktu,
  • umiejętność planowania, projektowania i analizy wyników,
  • silne podejście "data-driven" i umiejętność analizy danych w celu usprawnienia produktu, 
  • znajomość narzędzi takich jak TFS, Confluence, Mural, Google Analytics, Firebase, AppsFlyer, 
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. 

Oferujemy

  • umowę o pracę,
  • współpracę opartą na wartościach - jesteśmy zespołem, który kieruje się określonymi wartościami. Wspieramy atmosferę pracy opartą na szacunku, zaufaniu i współpracy. Promujemy innowacyjność, kreatywność i odpowiedzialność,
  • możliwości rozwoju - wierzymy w nieustanne doskonalenie i chcemy pomagać naszym pracownikom w rozwoju potencjału (oferujemy szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, warsztaty, szkolenia e-learningowe, programy rozwojowe, oraz możliwość uczestniczenia w rekrutacjach wewnętrznych), 
  • darmowy dostęp do platformy językowej e-tutor dla Ciebie i Twoich bliskich (języki angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski), 
  • największy w Polsce, firmowy program rozwoju pasji – windsurfing, snowboard, nurkowanie, skutery wodne, latanie dronem, wyprawy górskie i wiele innych, 
  • pakiet socjalny dla Ciebie i Twojej Rodziny – mi.in.: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci, wyprawki szkolne, 
  • wyjątkowe benefity: rodzinne wyjazdy, wsparcie psychologiczne w trudnych sytuacjach życiowych, Klub Zwierzaka – Pet Help, Pakiet Kultura z dostępem do topowych platform jak NETFLIX, Empik Go, becikowe, kolonie, wyprawka szkolna – sprawdź co jeszcze czeka na Ciebie w Rossmannie: www.kariera.rossmann.pl/benefity.

Komentarze (0)