Praca Specjalista ds. wsparcia sprzedaży (telekomunikacja) Kraków, małopolskie

Praca Specjalista ds. wsparcia sprzedaży (telekomunikacja) Kraków, małopolskie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Specjalista ds. wsparcia sprzedaży (telekomunikacja)

Miejsce: Kraków, małopolskie

Nr ref. SWS/T

Opis stanowiska

  • Obsługa leadów przychodzących – analiza zapytania, analiza klienta, przygotowanie podsumowania, pierwszy kontakt z klientem 
  • Obsługa systemu CRM – procesowanie akcji, leadów oraz zamówień
  • Zarządzanie umowami – procesowanie zamówień oraz kontraktów
  • Przygotowanie prezentacji na spotkania sprzedażowe (w oparciu o istniejące szablony)
  • Identyfikowanie kluczowych osób po stronie klienta (np. na bazie Linkedin)
  • Wsparcie działu sprzedaży w kwestiach administracyjnych
  • Docelowo samodzielna obsługa sprzedażowa prostych leadów

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Mile widziane doświadczenie (praca, staż lub praktyki) w obszarze sprzedaży lub obsłudze klienta
  • Biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie z uwagi na codzienny kontakt z klientem
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne
  • Nastawienie na znajdowanie rozwiązywań problemów oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę (can-do attitude)

Oferujemy

  • Szansa nauki od najlepszych - współpraca z doświadczonymi specjalistami w sektorze telekomunikacyjnym
  • Możliwość rozwoju kompetencji sprzedażowych oraz biznesowych
  • Docelowo możliwość objęcia stanowiska w sprzedaży
  • Różnorodne i ambitne projekty o charakterze międzynarodowym dla znaczących operatorów telekomunikacyjnych na świecie 
  • Elastyczne godziny pracy
  • Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
  • Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking

Komentarze (0)