Technikum im. Św. Józefa w Kaliszu

Technikum im. Św. Józefa w Kaliszu

Wyniki matur

Do matury w Technikum im. Św. Józefa w Kaliszu w 2024 roku przystąpiło 89 uczniów. Świadectwo dojrzałości otrzymało 83 maturzystów. Zdawalność całego egzaminu maturalnego wyniosła 93%.

Wyniki poszczególnych egzaminów przedstawia poniższa tabela.

Wyniki matury 2024 (część pisemna) - Technikum im. Św. Józefa w Kaliszu

przedmiot poziom zdawalność średni wynik śr. wynik liczba zdających l. zdających
język polski poziom podstawowy podstawowy 98,9% 63,7% 90
język angielski poziom podstawowy podstawowy 100,0% 84,4% 90
matematyka poziom podstawowy podstawowy 94,4% 65,5% 90
biologia poziom rozszerzony rozszerzony - - 4
fizyka poziom rozszerzony rozszerzony - 17,2% 16
geografia poziom rozszerzony rozszerzony - 33,6% 5
historia poziom rozszerzony rozszerzony - - 1
informatyka poziom rozszerzony rozszerzony - 48,0% 9
język angielski poziom rozszerzony rozszerzony - 72,8% 52
język polski poziom rozszerzony rozszerzony - 19,7% 11
matematyka poziom rozszerzony rozszerzony - 32,5% 26
wiedza o społeczeństwie poziom rozszerzony rozszerzony - - 2

Informacje na temat wyników egzaminów pochodzą ze strony internetowej właściwej dla szkoły Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej.
Pliki źródłowe do pobrania:

Najpopularniejsze udogodnienia

Obiekty sportowe

  • boiska do piłki nożnej

Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie szkoły: Technikum im. Św. Józefa w Kaliszu
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Opinie (1)

Randomowy Ukrainiec Ocena odpowiedz

Nawet gdy szkoła jest wyposażona w wspaniały sprzęt i jest wysoko finansowana, edukacja z profilu programisty ssie. Po pierwszym roku szkolnym maksymalnie co wyniosłem z lekcji profilowych i informatyki to: 1. zepsute nerwy — po 40+ godzinach pracy nad projektem końcowym z informatyki (WebDev) dostałem ocenę dobrą z przyczyny "za mało zdjęć", spełniłem wszystkie wymagania, ale ten stary ślimak zdecydował, że moja praca w cale tego nie warta i wymyślił nowe. Nie dziwi mnie to gdyż ten sam pan przez większość roku szkolnego był akustyczną k@rwą i stawił pretenzje, do tego, co wrecz zasługuje na pochwałę. 2. Wolna progresja — Na przedmiotach profilowych progresja jest na tyle wolna, że musiałem odpalać se filmiki aby robić rzeczy z wyprzedzeniem na miesiące nauki (szczególnie aby zrobić ten "projekt końcowy" (lub musiałem posługiwać się sztuczną inteligencją)) 3. Godziny przedzielane na WebDev — na 5 dni przypada 5 godzin z WebDev, gdy na rzeczywiste programowanie jedynie 2. Taki słaby plan lekcji przedstawia mój zawód z gorszej strony. 4. Nauczyciele — Niektóre nauczyciele (,jak z PAI, SI, INFORMATYKA), mają w d@pie profil programisty, na lekcjach odmawiamy materiał który biorą z głowy albo z pliku .pdf. Taki sposób prowadzenia lekcji sprawia na mnie i większości moich koleg, że nie traktuję je poważnie, a jak lekcje informatyki z podstałówki. *Przepraszam za moją pisownię języka polskiego*