DIGITAL MARKETING

DIGITAL MARKETING

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
II stopnia
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
Więcej filtrów
Poziom studiów
Forma studiów
Czas trwania

Uczelnie, gdzie digital marketing jako specjalność / ścieżka kształcenia

Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu

Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu

Marketing i sprzedaż stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 1,5 roku

Specjalności na kierunku marketing i sprzedaż

Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz

Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz

Zarządzanie stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku zarządzanie

Pokaż więcej
Uniwersytet WSB Merito w Toruniu

Uniwersytet WSB Merito w Toruniu

Marketing i sprzedaż stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku marketing i sprzedaż

Uniwersytet WSB Merito Łódź

Uniwersytet WSB Merito Łódź

Zarządzanie stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku zarządzanie

Pokaż więcej
Uniwersytet WSB Merito Warszawa

Uniwersytet WSB Merito Warszawa

Management stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku management

Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku

Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku

Zarządzanie stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku zarządzanie

Pokaż więcej
Uniwersytet WSB Merito Gdynia

Uniwersytet WSB Merito Gdynia

Management stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 1,5 roku

Specjalności na kierunku management

Uniwersytet WSB Merito Chorzów

Uniwersytet WSB Merito Chorzów

Marketing i sprzedaż stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku marketing i sprzedaż

Uniwersytet WSB Merito Szczecin

Uniwersytet WSB Merito Szczecin

Zarządzanie stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku zarządzanie

DIGITAL MARKETING studia - kierunek studiów

Dla kogo ten kierunek

W czasach rozwoju nowoczesnych technologi informatycznych i wirtualnej rzeczywistości, coraz więcej firm decyduje się na promowanie swoich usług za pomocą internetu i mediów społecznościowych. Jest to niezwykle nowoczesna metoda reklamy, która dociera do bardzo dużej liczby osób na całym świecie. W związku z rosnącą popularnością tego typu rozwiązań pojawiło się zapotrzebowanie na wykształcenie specjalistów z dziedziny marketingu cyfrowego, którzy doskonale orientowaliby się w tematyce informatycznej.
Kierunek digital marketing jest nijako odpowiedzią na tego typu potrzeby stawiane przez współczesny rynek pracy. Oferta tych studiów skierowana jest do wszystkich, którzy chcieliby związać swoją przyszłość z e-biznesem. Jeżeli więc chcesz zdobyć niezwykle przyszłościowy zawód, dopasowany do oczekiwań współczesnego świata, a dodatkowo masz zdolności językowe i informatyczne, to studia na kierunku digital marketing będą dla Ciebie odpowiednim wyborem!
 
Czego nauczysz się na kierunku digital marketing?
W trakcie studiów zdobędziesz wiedzę z obszaru szeroko rozumianego marketingu internetowego oraz wszystkich nauk wchodzących w zakres tego zagadnienia. Jako student, przede wszystkim rozwiniesz swoje umiejętności z metod wykorzystywania internetu w procesie marketingu. Nauczysz się jak kształtować strategię firmy i reklamować jej usługi i produkty w środowisku nowych technologi.
Co więcej, poznasz podstawy programowania i dowiesz się, w jaki sposób projektować i tworzyć strony internetowe. Ponadto, zagłębisz się w meandry grafiki komputerowej i materiałów video. W trakcie studiów pogłębisz swoją wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i zrozumiesz jaką funkcję pełnią one w procesie marketingowym. Wszystkie zajęcia i warsztaty będą prowadzone przez wybitnych znawców branży e-marketingu i biznesu internetowego, którzy podzielą się z tobą swoim długoletnim doświadczeniem.
Dodatkowo, będziesz miał szansę odbycia praktyk zawodowych w renomowanych firmach, zajmujących się marketingiem internetowym. W programie studiów przewidziano także liczne staże zagraniczne i wymiany studenckie, które umożliwią Ci poznanie światowych rynków pracy oraz zdobycie lepszych perspektyw zawodowych. W związku z tym, że wszystkie przedmioty prowadzone są w języku angielskim, rozwiniesz swoje kompetencje językowe i poznasz specjalistyczną terminologię branżową.
 
Jaka praca po tym kierunku?
Po ukończeniu studiów na kierunku digital marketing będziesz miał szeroką wiedzę z zakresu funkcjonowania nowych technologii i promowania firm w środowisku internetowym. Ponadto, doskonale poznasz specjalistyczny język angielski. Zdobyte umiejętności umożliwią Ci podjęcie pracy w wielu przedsiębiorstwach, zajmujących się marketingiem internetowym. Z powodzeniem znajdziesz zatrudnienie w firmach konsultingowych, które wykonują usługi internetowe na rzecz innych firm.
Ponadto będziesz mógł pracować jako Digital Marketing Manager, Project Manager czy Web Analyst. Ciekawym rozwiązaniem jest także założenie i prowadzenie własnego biznesu. Dzięki doskonałej znajomości języka obcego, absolwenci tego niezwykle prestiżowego i przyszłościowego kierunku, bez problemu znajdą pracę na arenie międzynarodowej lub w światowych korporacjach.

JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE?

Aby zostać studentem studiów na kierunku digital marketing, kandydaci muszą przedstawić dyplom ukończenia studiów licencjackich. Ponadto, w związku z tym, że zajęcia prowadzone są w języku angielskim, będziesz musiał legitymować się certyfikatem, potwierdzającym twoją znajomość języka na poziomie zaawansowanym.

szczegółowe wymagania na uczelniach

DIGITAL MARKETING - zasady rekrutacji

  • Terminy rekrutacji

  • Czas trwania

  • Przedmioty maturalne

  • Limity

  • Progi

Dalsza część artykułu pod reklamą

WIEDZA, JAKĄ ZDOBĘDZIESZ STUDIUJĄC NA KIERUNKU DIGITAL MARKETING:

  • wiedza z zakresu technologi informatycznych
  • znajomość portali społecznościowych i wykorzystywanie ich w reklamowaniu firmy
  • podstawy grafiki komputerowej
  • podstawy programowania i tworzenia stron internetowych
  • znajomość języka angielskiego
  • znajomość terminologii branżowej 
  • znajomość zasad marketingu.

Dalsza część artykułu pod reklamą

Jak wyglądają studia na kierunku digital marketing?

 

1. Typ i tryb studiów

Kierunek digital marketing można realizować zarówno w trybie stacjonarnym, jak i zaocznym. W przypadku pierwszej opcji zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku, co będzie dobrym rozwiązaniem dla osób, które mogą sobie pozwolić na pełne poświęcenie się nauce i zdobywaniu wykształcenia. Jeżeli natomiast zależy Ci na większej swobodzie studiowania to wybierz studia niestacjonarne, na których zajęcia odbywają się w wybrane weekendy semestru.

Tematyka powyższych studiów będzie oscylować wokół zagadnień związanych z naukami informatycznymi czy naukami o zarządzaniu i marketingu.

 

2. Program studiów i przedmioty

Studenci, którzy aplikują na studia na kierunku digital marketing będą mieli okazję zdobyć specjalistyczną wiedzę na temat nowych mediów, marketingu czy zarządzania. Ponadto dowiesz się więcej o zaawansowanych technologiach informatycznych czy gospodarce cyfrowej. W siatce zajęć znajdzie się wiele interesujących przedmiotów powiązanych z powyższą tematyką. Oto wybrane z nich:

  • Artificial Intelligence and Technology in Marketing
  • Digital Innovation and Future of Marketing
  • Digital Consulting Project
  • Customer Portfolio Analysis

 

3. Nabywane umiejętności

Studia na kierunku digital marketing będą miały w dużej części wymiar praktyczny, dzięki czemu zdobędziesz szereg cennych umiejętności kwalifikacji zawodowych. Przede wszystkim nauczysz się wykorzystywania nowych mediów i technologii informatycznych w szeroko pojętym marketingu. Ponadto rozwiniesz zdolności z obszaru zarządzania różnorodnym aspektami funkcjonowania biznesu. Ponadto nauczysz się tworzenia grafiki komputerowej i montowania materiałów video. Integralną część studiów będą stanowić praktyki, dzięki którym zdobędziesz doświadczenie zawodowe.

Dalsza część artykułu pod reklamą

Ile trwają studia i jaki tytuł uzyskasz?

Studia pierwszego stopnia na kierunku digital marketing będą trwały trzy lata, czyli sześć semestrów. Po tym czasie uzyskasz tytuł licencjata. Jeżeli zdecydujesz się na studia drugiego stopnia, na naukę poświęcisz dwa lata, czyli cztery semestry. Po upływie tego czasu i obronie pracy dyplomowej zdobędziesz tytuł magistra.

Dalsza część artykułu pod reklamą

JAKA PRACA, CZYLI GDZIE PRACOWAĆ PO UKOŃCZENIU STUDIÓW NA KIERUNKU DIGITAL MARKETING:

  • firmy konsultingowe
  • firmy internetowe
  • Digital Marketing Manager
  • Social Media Marketing Manager
  • Digital Transformation Officer
  • Marketing Manager
  • Marketing and Communication Manager
  • Relationship Management Analyst
  • Web Analyst

Dalsza część artykułu pod reklamą

Poziom i forma studiów

Sprawdź w jakiej formie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

Digital marketing studia niestacjonarne

Sprawdź na jakim poziomie znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

Digital marketing studia II stopnia

Dalsza część artykułu pod reklamą

Zobacz inne kierunki studia w języku obcym

Filtrowanie
Województwo
II stopnia

Dalsza część artykułu pod reklamą

Dalsza część artykułu pod reklamą

Miasta, które oferują studia na kierunku DIGITAL MARKETING

Dalsza część artykułu pod reklamą

Teraz najważniejsze

kalkulator maturalny

matura 2025

arkusze maturalne

wyniki matur 2024

rekrutacja na studia

studia

kierunki studiów

studia podyplomowe

 

Ciekawe

 


gdzie studiować

 

 

Komentarze (0)